ညီမေလး ေတြ ညီေလးေတြ... ေမးစရာတစ္ခုရွိတယ္..
စာေရးတာ ဝါသနာပါလို႔လား... ေအာင္ျမင္ခ်င္လို႔လား....
ေသခ်ာေပါက္ ဝါသနာလည္း ပါတယ္ ... ေအာင္လည္း ေအာင္ျမင္ခ်င္တယ္ လို႔ ေျဖမွာ ဟုတ္တယ္ေနာ္ ? အဲ့ဒါ လူတိုင္းပါဘဲ...
ဒါေပမဲ့ ကိုယ္ လုပ္တဲ့အလုပ္က လူအမ်ားေရွ႕ ထုတ္ေျပာရဲလား???
Wattpadမွာ စာေရးတယ္ဆိုတာ လိပ္ျပာသန္႔သန္႔ နဲ႔ ေျပာႏိုင္တဲ့ လူ ဘယ္သူရွိလဲ... ရွိေတာ့ ရွိမွာပါ တစ္ဝက္ေလာက္ကေတာ့ ေျပာႏိုင္မယ္လို႔ ထင္တာပါဘဲ
ငါက ဒီလို စာမ်ိဳးေရးတာလို႔ ရင္ေကာ့ၿပီး ေျပာရဲတဲ့ လူဘယ္ေလာက္ရွိလဲ....
ညစ္ညမ္းစာေပေတြ ျပန္႔ႏွံ႔ ေနတဲ့ ဒီေလာကႀကီးမွာ ျဖဴစင္စြာ ေရးသားထားတဲ့ စာေလး တစ္ပုဒ္ကေတာ့ ထင္သေလာက္ မတိုးေပါက္ခဲ့ဘူး... အဲ့ဒါ အမွန္တရားဘဲ...
အစ္ကို႔ဆီ တစ္ေယာက္ၿပီး တစ္ေယာက္ ႏႈတ္ဆက္သြားတယ္...
ႏႈတ္ဆက္သြားတဲ့ ညီမေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ စိတ္ဓာတ္က
ေလးစားဖို႔ေကာင္းတယ္..." ညီမ စာေရးတယ္ဆိုတာ အမ်ားေရွ႕ ထုတ္ေျပာႏိုင္ရမယ္ ... အဲ့ဒါေၾကာင့္ ညီမကို မသိရင္ေန ဒါေပမဲ့ ဘယ္ေတာ့မွ ညီမကို ညစ္ညမ္းစာေပ နဲ႔ တြဲျမင္ရေအာင္မလုပ္ဘူး အဲ့လို စာမေရးလို႔ မေအာင္ျမင္ဘူးဆိုရင္ေတာင္ မေရးဘူး "
ျပတ္ျပတ္သားသား ျငင္းခ်သြားတာပါ။ အသက္ ဆယ္ေက်ာ္သက္ အရြယ္ဘဲရွိေသးတဲ့ ကေလးမတစ္ေယာက္ရဲ႕ စိတ္ဓာတ္က အခု ညစ္ညမ္းစာေပေတြ ေရးေနၾကတဲ့ တကၠသိုလ္ မမေတြထက္ေတာ့ သာတယ္ဆိုတာ ျငင္းလို႔မရဘူး...
ကဲ Carbon dioxideက ေရွးရိုးဆန္တယ္လို႔ ေျပာခ်င္ေျပာၾကမွာဘဲ....
အစ္ကို တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ညီေလးေတြ ညီမေလးေတြ ဒီလိုမ်ိဳးစာေပေတြနဲ႔ ေပ်ာ္ေမြ႕ေနတယ္ဆိုရင္ နာရင္း နာနာ အုပ္မိမွာပါ...
ကိုယ့္ညီမေလးသာ ဒီလိုမ်ိဳးဆို ..အစ္ကို မေတြးရဲဘူး...တစ္ခ်ိဳ႕ အႀကီးေတြက လမ္းမွားေနတာကိုလည္းေတြ႕ရတယ္.. အမ်ားႀကီးဘဲ...
ေနာက္ၿပီး ျမန္မာတစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ အနာဂါတ္ရဲ႕ မ်ိဳးဆက္သစ္ေတြအေနနဲ႔.....
အခုလို လူငယ္အမ်ားစုက ညစ္ညမ္းစာေပေတြမွ ေပ်ာ္ေမြ႕ေနမယ္ ဆို... အစ္ကိုတို႔ ႏိုင္ငံ... ဘယ္လိုလုပ္မလဲ...
မဆိုင္ဘူးလို႔ မေျပာပါနဲ႔... အဲ့ဒီ စာေတြ ကို တျခားႏိုင္ငံေတြလည္းေရးတာ ဘဲ လို႔ ေျပာမွာဘဲ ဟုတ္ပါတယ္... မွန္ပါတယ္...အခု ေရးေနတဲ့ လူေတြကိုၾကည့္ပါ ....
အသက္ ၁၃ ၊ ၁၄ ႏို႔နံ႔ေတာင္ မစင္ေသးတဲ့ အရြယ္ေလးေတြ ... လက္ေတာက္ေလာက္ ေလးေတြ.. တကၠသုိလ္ မမေတြက ေရွ႕က ေရးျပသြားေတာ့ ေနာက္က ပိစိေကြးေတြက တသီတတန္းႀကီး ပါလာတာဘဲ ။တစ္ခုေလာက္ေမးခ်င္တယ္ ညစ္ညမ္းစာေပ ေရးေနတဲ့ ေကာင္မေလးတခ်ိဳ႕ကို...
ဒီလို ေရးၿပီး ကိုယ့္ကို ကိုယ္ အထင္ႀကီးသလား....
ဒီလို ေရးၿပီး ရလာတဲ့ viewerေတြက မက္ေမာသလား....
ဒီလို ေရးၿပီး လူအမ်ားၾကား ခ်ျပရဲလား? ကိုယ့္မိသားစု ကိုယ့္ အသိုင္းအဝိုင္းကိုေကာ ဝင့္ႂကြားစြာ ေျပာရဲလား.....Let me be your
Carbon dioxide :-)
ESTÁS LEYENDO
သို႔.....
No Ficcióncarbon dioxide၏ ရင္တြင္းျဖစ္ စကားမ်ား..... *mute* ထားလည္း စာတင္ေရးသည္။ :')