Inceputul *

927 45 29
                                    

"Trebuie sa pleci Rebecca,ai crescut,nu mai esti o fetita,ai devenit o femeie,una responsabila!Va trebui sa iti croiesti propriul drum in viata,sa iti dai singura seama cat de grea este viata de adult!"

Acestea au fost ultimele vorbe ale mamei dupa exact o luna de la aniversarea mea de 22 de ani.Inca nu imi vine sa cred cu cata usurinta au scapat de mine,adica si fratele meu are 23 de ani,dar el tot sta in aceeasi casa cu ei,datorita faptului ca este gay si parintii mei au spus ca nu vreau sa il lase sa plece pentu ca le este teama sa nu se "strice"!Dupa asta i-au tinut un discurs lung despre cat de gresita este treaba asta cu gay-smul,iar Josh doar statea si isi dadea ochii peste cap la ei si facea mutre la mine.

Iar acum trebuie sa imi gasesc apartamentul,care este in minunatul New York,imi este cam greu,dat fiind faptul ca m-am mutat tocmai din Londra.

Odata ajunsa in marele oras am mers in cautarea noii locuinţe,după lungi căutări şi câţiva oameni întrebaţi,intr-un final am ajuns.Ceea ce m-a surprins a fost băiatul care mă aştepta acolo,iar după lungi discuţii am aflat că era viitorul meu coleg de apartament,aspect care părinţii mei l-au omis.După ce mi-am aranjat lucrurile,am hotărât să comandăm pizza.Am beneficiat de timpul în care aşteptăm pizza,începând să ne cunoastem reciproc.Josh mai are o superioară,iar părinţii lui l-au alungat cu aceeaşi scuză,cum că este prea mare.

Apartamentul nostru este drăguţ,spaţios,decorat în nuanţe de crem,maro şi alb,în unele locuri fiind negru si roşu.

Toată seara am petrecut-o mâncand pizza,bând suc şi uitându-ne la filme siropoase de prost gust.

Următoarea dimineaţa am pregătit micul dejun,iar Josh a pregătit o cafea.După ce ne-am savurat masa am mers să ne căutam un loc de muncă.Am cumpărat ziare să vedem ce anunţuri găsim,eu am găsit un post de dansatoare,iar Josh de chelner.Am hotărât să mergem să vedem unde sunt localizate viitoarele noastre job-uri.Mergeam în josul strazii,până la staţia de taxi,de acolo urmând să iau unul după care să ajuns pe stradă "Boldwin".

Odată ajunsă i-am dat un sms lui Josh să îi spun că ne întâlnim acasă şi să nu mă astepte.M-am uitat încă odată pe mică hârtie care îmi arată numele şi stradă unde ar fi trebuit să ajung.

Am ochit o fată care se pregătea să intre intr-o clădire cu aspectul unui club.Am inceput sa ii vorbesc,ea fiind foarte intelegatoare,raspunzand la fiecare intrebare.Am aflat ca acesta este clubul,aceasta vrând sa incerce sa ia job-ul.Am intrat inauntru,pe un hol mediu,intunecat,muzica auzindu-se in fundal,holul incepand sa se scurteze,noi apropiindu-ne de o incapere care se pare ca este clubul.Peretii sunt vopsiti in rosu,boxele mari sunt puse in colturile tavanulu

,iar barul este in lateralul scenei,pe care presupun ca ar trebui sa dansam sau probabil ca acolo o sa danseze viitoarea "castigatoarea" a job-ului.

Fiecare fata era imbracata sumar,avand bikinni si sutien din dantela,in culori neon.Eu ma simteam putin inferioara,datorita tinutei mele formata dintr-o pereche de skinny jeans albastrii,tenesi albi,un tricou negru si un hanorac gri.Am mers cu Lara sa semnam fisa de inscriere inainte sa fie luata de catre manager,aceasta fiind dusa patronului.In scurt timp un barbat musculos,cu par blond si ochii albastrii a venit sa ia fisa,imediat disparand cu ea.Peste douazeci de minute a aprut cu o mapa,pe care presupun ca se afla fisa si a inceput sa strige cate o fata pe rand.

Acestea intrau si ieseau,unele dezamagite,altele fericite,unele impiedicandu-se datorita tocurilor de 15 cm.Dupa ce au iesit au plecat increzatoare,ramanand doar eu si Lara.Aceasta a fost chemata inaintea mea,eu dandu-mi palme deoarece m-am imbracat asa decent vazand-o si pe ea in bikinni.Dupa cateva minute ea a iesit zambitoare,urandu-mi bafta inainte sa plece.

-Rebecca Hammings!striga barbatul facandu-ma sa tresar,emotiile aparand.

Am mers sfioasa spre incaperea in care au intrat restul fetelo

.Barbatul s-a uitat ciudat la mine,probabil parand ca o idioata imbracata asa.Am ajuns la usa,punand mana pe clanta,intrand si idioata de mine impiedicandu-ma de prag.Auzind un chicotit din partea barbatului,eu aruncandu-i o privire urata.Am inchis usa in urma mea,pasind pana in fata unui perete care defapt este o oglinda.In camera se afla o bara si o canapea in fata oglinzii si doua boxe puse in ambele parti de sus ale oglinzii.Muzica incepand sa cante in boxe

eu incepand sa bat ritmul muzicii cu piciorul.Vazand ca nu vine nimeni am inceput sa dansez incepand sa rad de cat de penibil arat in oglinda.Am inceput sa ma invart pe bara,sa ma catar si sa sar,reusind astfel sa cad,rasucindu-mi piciorul.

Cand am inceput sa imi masez piciorul muzica s-a oprit,eu uitandu-ma in stanga si dreapta,urmand ca ochii sa mi se indrepte spre oglinda care incepe sa se deplaseze spre dreapta,dezvaluind un un barbat imbracat in costum.La dracu!

Vreau pareri,va place ideea???

Sper sa va placa!

2D is out! :*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 27, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Jocul Seductiei [ 18+] ( Justin Bieber FanFiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum