~6 💀❤

2.5K 41 5
                                    

Oke, inmiddels is het 02:22 en ik loop hier nog steeds rond.. Ik denk dat ik bijna bij het kasteel ben..
Ik heb alleen 1 Vals' gezien... En
ik kijk nog steeds aandachtig in de spiegel.. Opeens zie ik een heel raar, eng Minni Mouse figuur in de spiegel.. Ik richt mijn mes op het spiegel, en deed mijn ogen dicht voor een seconde. Ik hoor haar gekrijs.. Een heel luid, en creepy gekrijs. Ik hoor haar voetstappen langzaam de andere kant opgaan.. Ik doe mijn ogen weer open.. En zie een heel eng gedaante recht voor me staan.. Donald Duck.. Ik doe gelijk mijn ogen dicht en richt het mes. Ik hoor weer gekrijs, en voetstappen de ander kant op lopen.. Ik doe mijn ogen open, dat was op het nippertje.. Ik wil er niet eens aan denken wat er gebeurd zou zijn als ik niet gelijk mijn ogen dichtdeed en het mes richtte op hem.. Dit is echt heel erg creepy.. Die figuren.. Ze zien er zo raar en eng uit.. Je wilt ze echt niet zien, geloof me.. Ik heb wel een beetje spijt dat ik dit gedaan heb.. Maar als ik nu stop.. Dan is het klaar met mij.. Ik ga gewoon verder..

Het is op dit moment 02:27 en ik zie het kasteel al, ik loop er heel snel naartoe. Want ik wil geen Vals' meer zien. Ik kijk nog steeds in de spiegel en om me heen.. Ik hoor Disney muziek.. "It's A Small World After All".. Ik hoor het steeds luider.. Het komt volgens mij dichterbij.. Dit is echt niet oke.. Ik loop sneller, en sneller,

En dan..

Het DisneySpiegel Ritueel.. (GESTOPT!!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu