-Wreszcie to ten dzień na który tyle czekałam, 2 kwietnia i koncert lil peepa, jak ja go uwielbiam........ te włosy tatuaże i te smutne piosenki które uwielbiam <3- powiedziała julia
Wstałam, umyłam sie i poszłam przygotować sie na koncert, nie jadam sniadań z tego zględu że nie chce być gruba, ludzie mówią że ja to anorektyczka ale nigdy nie wiedzialam o co im chodzi
Zacząłam słuchać mojej ulubionej piosenki peepa pt. "Awful things" którą uważam za jego najlepszą piosenkę ze wzgledu na teledysk ktróy mówi o jego miłosci do tej dziewczyny w teledysku i jego problemach z narkotykami... w przyszlosci chcialabym zostac jego kraszi <3.
Koncert zaczyna się o 20 a jest dopiero 13 wiec mam jeszcze duzo czasu na przygotowanie.Ubrałam sie w czarną koszulkę Nirwany i spodenki krótkie i rajstopy czarne też ubrałam bo wiem ze lubi takie sad girls :3. Po moim przygotowaniu zrobilam zdjecie moim iphon 5 który był ubrany w etui z grafiką Hallo Kitty, moja ulubiona bajka. Wstawilam na instagrama i dostalam dużo lajków od fanowskich stron lil peepa i się bardzo ucieszyłam z tego bo lil peep to mój ulub muzyk.
JEst godzina 15 i czuję że w powietrzu coś wisi ale postanowiłam sie tym nie przejmować zbytnio ponieważ muszę zatrzymać pozytywną energię na koncert. Zadzwoniłam do mojej IBFF bo tez jedzie na koncert i będzie to nasze pierwsze spotkanie, ma na imię Susan i jest z ameryki.
Jest godzina 16 więc zabieram się w drogę bo do warszawy z Łomży jest niestety troche daleko. Wiec se jade tak długo chyba z 4 godziny już i dzwoni do mnie Susan i mówi do mnie
-WTF! Gdzie ty jestes! Nie moge sie doczekac az cb zobacze :3- powiedziała Susan
-ja tez- odparłam i sie rozłączyłam. Wysiadłam z samochodu i zobaczylam ją...była piękna ale ja jestem hetero. Podbiegłam do niej i sie mocno z nią przytulałam i potem jeszcze poszłyśmy do mcdonalda zjeść coś. Widziałam że sie mi mocno przyglądała, chyba coś do mnie czuje- pomyśłałam ale dałam tą myśl w zapomnienie.
Jest godzina 19 i stoimy pod sceną ale Susan powiedziała ze musi skoczyć do łazienki. Czekałam na nią chyba z 30 minut więc poszłam do łazienki i zobaczyłam ją nieprzytomną przy zlewie ale jednocześnie słyszłam że lil peep wchodzi na scenę więc pomyślałam
-Wrócę po ciebie po koncercie bo zadługo na ten moment czekałam!- powiedziałam
Czekam pod sceną i słyszę że koncert się zaczyna, jednak to co zobaczyłam mnie bardzo zszkowalo i zmieniło moje życie na zawsze.................
CIĄG DALSZY NASTĄPI
YOU ARE READING
nieplanowany koncert
Fanfiction15 Julia wreszcie doczekała sie swojego wymarzonego koncertu jednak to co zdarzyło sie później odmieniło jej życie juz na zawsze....