Dalam beberapa minit..
Sooyun sudah tersengguk sengguk dah. Tiba tiba telinga dia tendengar something.
(Kk, menyemak jup.Sooyun dan Jungkook adalah spy rahsia. Setiap hari mereka akan pakai satu alat yang sumbat di dalam telinga. Tapi aku tak tau nak tulis macam mana. So benda ni ada dekat seluruh ejin rahsia. Dan ada dekat pakcik guard. So kalau ada something ejin ejin rahsia ni akan bertindak)
BACK TO THE STORY
"Cik muda, Ada zombie dekat luar sekolah".Ucap pakcik guard tu dengan cemas.
"Haa, what!Seriously".Ucap Sooyun dengan kuat.
Semua pelajar di kelas itu memandang ke arah Sooyun. Cikgu Luhan juga memandang ke arah Sooyun.
"Sooyun, waeyo?".Ucap Cikgu Luhan berlalu ke arah Sooyun.
"Umm, ani. Terkejut sebab Eunji pukul saya!"
Eunji terus beralih ke arah Sooyun sambil membulat matanya.
'Wei, kau gila ke apa. Aku juga yg kena' Eunji bisik dekat Sooyun.
'Aku terpaksa la!' Sooyun membuat muka sedih dia dekat Eunji.
'Kk, fine. Aku juga yg salah!' Eunji menjeling Sooyun.
'Hehehe, mianhaeyo. Nanti aku belanja kau makan ok?'.
'Yelah, aku on!'.
"Dah, kenapa kamu berdua ni. Duduk bisik bisik. Ada masalah ke?" Luhan membuat muka peliknya.
"Umm. Ani, saem. Sakit perut" sooyun mebuat muka sakit dia tu.
"Dah tu, kenapa tak pergi toilet".
"Hehehe, saya pergi dulu" Sooyun berlari keluar kelas.
"Hmmm, macam macam la".
"Ok, class. Back to our class!"
Sooyun berlalu keluar dari kelas lalu menuju ke bilik pengumuman.
Sebelum dia menuju ke bilik pengumuman. Dia menekan alat yang di sumbat di dalam telinganya.
"Kook, datang kelas 5 Fire right now".
Jungkook berlalu keluar dan berlari ke kelas 5 Arif.
Sooyun berjalan ke kelas 5 Fire dan dia mengetok pintu kelas tersebut.
"Good morning, saem. Saya nak panggil Guanlin, Sehun, Baekhyun, S.coups and Eunwoo.".
"Ouh, Yun. Good morning too. Nae. apa lagi. Pergi la".
"Thanks saem, maybe diorang lambat sikit.".
"You are welcome, ok".
Sooyun toleh ke arah mereka berlima.
"Jup, tunggu gigi arnab tu".
"Kk".
Jungkook berlari ke arah mereka.
"Sorry, lambat".
"Tak pe".
"Ok, dengar sini. Semua tukar baju. Aku dah pesan kan letak baju yang aku bagi kat korang letak dalam loker. Pakai baju tu. Lepastu semua tunggu dekat bilik THE K~POP. Jungkook kau tunjuk dekat diorang bilik tu. Sehun ikut aku pergi bilik pengumuman. Semua bergerak dengan laju. Now, bergerak".
Mereka menuju ke loker masing masing dan menuju ke bilik persalinan.Sooyun dan sehun berjalan ke bilik pengumuman.
"Guru guru dan pelajar sekalian di minta keluar kelas sekarang. Tunggu di depan kelas masing masing.Jangan sesekali turun ke bawah. Guru guru dan pelajar yang berada di bawah diminta naik ke bagunan sekarang. Makcik makcik cafe dan pakcik pakcik cafe diminta menuju ke bagunan sekarang. Makcik makcik cleaner dan pakcik pakcik cleaner diminta menuju ke bagunan sekarang. Tiada seorang yang di bernakan turun kebawah. SEKIAN TERIMA KASIH".
YOU ARE READING
Zombie School ✔
Adventure[COMPLETED] Butterfly Royal School adalah sekolah yang mewah dan keselamatan yang terjamin. pagar sekolah tinggi.Supaya penjenayah susah untuk memasuki sekolah. pagar sentiasa tertutup. THE K~POP. kumpulan dancer BRS.Mempunyai beberapa ahli yang b...