Bolum 1 : Damla'nın Günlüğü ( Damla nın ağzından )
Sevgili Günlük , Bugün kendimi çok yalnız hissediyorum. Bazen düşünüyorumda Güneş yalnız başına mı kızı felan yokmu ?
Eğer Başka biri olmak istesem Güneşin Kızı Olmak isterdim.Ne biliyim Hep kucuklukten bunu düşünüyorum.
Bugün doğum günüm ama kendimi çok yalnız hissediyorum.Insanlar Bana yapmacık geliyor. 18 Yaşıma giriyorum.Ama hiç heyecanlı değilim.
Yeni Yaşımdan tek dileğim Güzel mutlu bir yaş istemek.
Aslında yapmadığım yeni şeylerede yelken açmak istiyordum . Artık yetişkin bir kızım daha doğrusu kadın sayılırım.
Sevgilim Mete üstüme çok düşüyor. Onu çok seviyorum.Ama ne biliyim yalnız hissediyorum kendimi .Mete ile ortaokuldan tanıdığız Aslında Çıkma teklifini ben etmiştim. O da kabul etmişti. Çünkü Onu çok seviyorum. O utangactir, sapık birazda, çapkın daha doğrusu. Bana doğum günü hediyesi olarak mini elbise almış. Bende ona doğum günü hediyesi olarak onun çok istediği çok özel bir şey vereceğim.
Damla arkadaşlarını uğurlar doğum gunu partisi bitmiştir. Mete ile yalnız kalır.
Damla : Mete sevgilim sana cok özel bir hediye vereceğim Senin hediyene karşılık olarak istersen odama çıkalım , Evde kimse yok rahat olabiliriz.
Mete : Göster bakalım meleğim .
Damla'nın odasına çıkarlar. Damla sutyenlerina kadar soyunup metenin yanına gelir ve opusurler. Sonra yatağa giderler.Mete De soyunup tek vücut olurlar.Sabah annesi gelir eve damla ve meteyi yatakta öyle basar.
Mete hemen üstünü giyinip dışarı çıkar.
Annesi damlaya hesap sormaya baslar.
Bolum 2 : Damla Ve annesi
Damla nın annesi Firuze hanim :
-Damla sen naptin Kızım bu yaşta hayatını mahvettin bu kadar erken olamaz.Sen benim kızım olamazsın. İnanamıyorum.
Damla : Anne ben artık büyüdüm. Bana karisamazsin.istedigimi yaparım bu kadar basit!!
Firuze hanım damlaya tokadı basar.
Damla ağlayarak eşyalarını toparlar ve metenin yanina gider.
Bolum 3 : Damla Metenin evinde
Damla metenin evine gider.Evde mete ve kardeşi Demir vardır. Demir damlaya platonik asiktir.
Bir gün Mete alışverişe çıkar.Damla evde yalnız uyuyordur.Damla hastadir.Ve Ateşi iyice çıkmıştır. Mete ilaç alacaktır. Demir damlayı öyle görünce Ateşi çıkmasın diye banyoya götürür. ve Soyar . yıkar. Sonra iceei götürür. Sutyenlerini kilotunu tekrar giydirir.Mete gelir . Damla ya ilac verir.
Damla 1 -2 haftaya iyileşir.