"yum!" zegt josh als hij aan de tafel gaat zitten. We ontbijten samen en de schoon maaksters gaan weg.
---------
"Josh?"
"Ja?"
"Kan ik even met je praten?"
"Oke wat is er ?" Vraagt josh als hij tegen over me komt staan en mijn handen pakt. "Nou.. ik wou even praten met je over wat er gister is gebeurt?" Vraag ik "Ja hoor wat is er?" Vraagt josh. Op dat moment word er aan gebeld. "Weetje wat we gaan vanavond naar het strand en dan praten we daar." Zegt josh en hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en laat mijn handen los en loopt naar de deur. Ik loop naar de bank en ga zitten.
--------
Ik spring in het zwembad en josh komt achter me aan." Ik heb je jen." Zegt josh lachend. Terwijl hij in het water springt en mijn middel pakt. Ik leun naar voren en onze lippen raken elkaar en ik voel vuurwerk tussen ons. Josh kust hard terug en begind naar mijn nek te werken. Ik kreun zachtjes en josh kust mijn lippen weer.
---
Ik klim uit het zwembad en ga op een stoel zitten. Josh komt ook uit het zwembad en gaat naast mij zitten. Er gaat een rilling over mij heen en ik krijg kippenvel. Josh pakt een handdoek en slaat het om mij heen, en kust mijn voorhoofd.
"Zullen we omkleden?" Vraagt josh als hij een handdoek om zich heen slaat en mij in de ogen kijkt. "Oke" zeg ik en josh steekt zijn hand uit om me te helpen opstaan. Ik pak hem dankbaar aan. Josh helpt me opstaan en ik word meteen misselijk. Ik ren naar de wc en geef over. Josh komt bezorgt achter me aan en ziet wat er aan de hand is. Hij pakt mijn haar en een elastiekje en bind het aan elkaar. Ik voel het weer in me opkomen en geef weer over.Josh wrijft over mijn rug en gaat even weg hij haalt een deken en een glas water. Hij zet het glas water naast mij en slaat het deken om me heen. En blijft wrijven.
DU LIEST GERADE
joshifer for ever
FanfictionJosh is verliefd op jennifer. maar hij is niet zeker of zij ook op hem is. josh geeft een feest, na dat feest veranderd alles tussen jen en josh.