chapter 8

97 7 3
                                    

Josh en ik linken armen en lopen richting de deur. Josh doet de deur open en we stappen naar buiten.

Josh doet de auto deur voor me open en ik stap in. Zelf stapt hij ook in de auto en rijd richting het strand.

----

"We zijn er " zegt josh terwijl we uitstappen. Samen lopen we richting het strandtentje. Gelukkig hekend niemand ons. We lopen de strand tent in en we worden naar een tafel gelijd.

---- na het eten ---

"Zullen we nog even het strand op gaan?" Vraagt josh als we de strandtent uit lopen. "Klinkt goed" zeg ik.

Josh en ik rennen lachend het strand op. Josh pakt me op en rent lachend door. "Josh wat ben je aan het doen." Vraag ik. Als hij bij de zee is zet hij me neer en en pakt iets uit zijn zak, en gaat op zijn knie voor mij en pakt mijn hand. "Jennifer, vanaf het begin toen wij elkaar voor het eerst ontmoetten op de set van the hunger games had ik al gevoelens voor jou. Ik was te bang om ze te uiten tot nu. Je bent het liefste, leukste, mooiste, grappigste meisje dat ik ooit ben tegen gekomen in mijn hele leven." Hij opent een doosje, met daar in een prachtige goude ketting met een diamant je er in, er in liggen. Ik sla ern hand voot mijn mond als josh verder gaat met zijn speech. 

"Jennifer lawrence wil je mijn vriendinnetje zijn?" Vraagt josh met een hoopvolle blik. Ik knik en verlaag me tot zijn niveau en kus hem vol op de mond we vallen naar achter en we kussen gewoon verder. Na 5 minuten gaan we uit elkaar en josh doet de ketting om bij mij. "Maar jen vanmiddag wou je ergens over praten wil je er nog over praten?" Vraagt josh. Hij is zo zorgzaam. "Nee dat hoeft niet meer."zeg ik  en josh glimlacht.

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Feb 08, 2015 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

joshifer for everWo Geschichten leben. Entdecke jetzt