Emre hala kanamakta olan koluna bakıyor ve bir taraftan babaannesine bakıyordu. Konuşamıyordu babaannesi hemen alt kattan getirdiği ilk yardım setiyle kanamayı durdurdu
"Bu ne demek ? oyun bitti kurban öldü ."
"Anladığım kadarıyla senin rüyan ile gerçek dünya arasındaki duvar kurbandı . Bu da demek ki Zübeyde seni öldürebilir "
"Zübeyde kim ?
"Zamanı geldğinde öğreneceksin ... Tabi şimdi rüyalarına çare bulursak..."
Emrenin annesi Nermin hanım içeri girer
"Ayşe anne Ahmet seni çağırıyor . Emre baban rahatsızlandı eczaneye kadar gidiver oğlum"
"Peki kızım geliyorum"
"Tamam anne . "
Bu Zübeyde'de kim acaba diye düşünürken Emre kendini babaannesinin odasına atar ve dolapları açar kurcalar . Kurcalarken bir paslı kolye görür ve kolyenin üstümde "Zübeyde ve Ayşe" Sonsuza kadar dostlar . Hmm eğer Zübeyde denilen kıza bir şey olduysa çocukken olmuş olmalı . Rüyalarımda tahminen 14 yaşındaydı eğer babaannem 64 yaşındaysa bu kolye en az 50 yıllık olmalı . Kolyeyi alır tam kapıdan çıkacakken aynada Zübeyde'nin yansıması vardır ve elindeki bıçakla ona gülümsüyor .Emre'nin gözü kararır ve bayılır ...
Emre babaannesinin onu sarsmasıyla kendine gelir ve Zübeyde'nin yansıması ve kolyeden söz eder . Babaannesi işi artık daha fazla saklayamayacağını fark eder ve itiraf etmeye başlar .