Capitolul 39 {♊=💞?}

456 22 12
                                    

C-Stai (Aducându-ma de mână,  ma trage spre el și mă saruta pe buze)

-Simțindu-i buzele lipite de ale mele, îl resping !

V-Ce faci?

C-Am dorit doar să te opresc!

V-Alt mod nu ai avut!

C-Scuze!

V-Cristi te rog de acum să nu m-ai facem greșeli!  Atunci a fost vina mea când în pădure te-am sărutat și cum știi nu sa terminat cu bine!  Aici o să terminăm tot! 

C-Dar vreau doar să-ți zic ca...

V-Dar eu vreau sa știi că, da am vorbit ca nu vreau sa m-ai vorbesc cu Vlad sau alte chestii de genu,  dar îl iubesc și niciodată nu-l voi uita!

C-Oricum o să ții pe al tau!  Zici ca Vlad e așa dar și tu nu esti mai de treabă!  Amândoi va gândiți la voi însuși și nu la alții din preajma voastră!  Sunteți niște egoiști! Tu nu vezi nimic în prejurimea ta?... numai pe Vlad!  Tu deloc nu ma vezi,  cât am ținut la tine și la final iata răspunsul tau!

V-Cristi e imposibil, tu nicidecum nu poti fi cu mine!

C-Dar de ce? 

V- Știi și tu foarte bine ca nu poti sa fii cu fosta iubită a fratelui tau! 

C-Cate relații există așa și tu acuma zici!  Doar zi ca nu iti place de mine si atât!

V-Nu despre asta e vorba!  Doar ca tot timpul când ma voi uita la tine imi voi aduce aminte de Vlad și nu o să ma pot controla!

C-Dar nu suntem identici!

V-Stiu!  Dar aveți chestii în comun și plus va fii tot timpul în preajmă!  Și cine știe cum va reacționa când vom fii împreună!

C-Ok... Am înțeles!

V-Mersi de înțelegere !

C-Atunci acasă?

V-Da !

C-Dar să știi că încă ai puțin timp să te gândești,  și sper sa alegi varianta corectă!

-Nu i-am răspuns nimic, mergeam amândoi pe strada și până acasă nici unu dintre noi n-a scos nici un sunet!

•Acasa:

-Sun la ușa și deschide mama:

M-Vlada eu ce am vorbit cu tine!

V-Daca am întârziat cu o oră nimic nu sa întâmplat!

T-Las-o!  Se m-ai întâmplă!

M-Vlada trebuie să vorbim!

V- M-ai bine mâine!  Eu plec în camera mea!

M-Vlada...

-Știu că în momentul ăla m-am comportat oribil cu mama, dar nu voiam să vorbesc cu nimeni!

M-Cristi ceva sa întâmplat?

C-Nu!  Tot e bine!  Noapte buna!

-Cristi pleacă, iar mama avea c-am o față ciudată și se îndreaptă spre bucatarie unde era și tata!

-Ma îmbrac într-o pijama și ma pun în pat ! Într-un moment dat îmi trece prin gând să îi m-ai trimit un mesaj lui Vlad:

{Hey, ce mai faci?  Când ai timp imi vei răspunde?!  Imi pare rau știi foarte bine de chestia asta ... }

Urasc Viața (f.f) Vlad MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum