• Vlad (*în gând*)
-Nu asta nu e adevărat ea trebuie să fie iubita mea! Nu trebuia să trimit mesajele, mai rău am facut și acuma mă urăște! Trebuie să-i despart, nicidecum nu trebuie să plece în pădurea aia pentru ca o să o pierd pentru totdeauna! Iar ea imi aparține doar mie!•Acasa:
V-Mama!?
M-Da?
V-Vreau să discut ceva poți sa vii un pic?
M-Ce e?
V-Mama dacă aș vrea să plec pe două săptămâni în pădure, mi-ai da voie?
M-Imi pare că e prea mult! Dar ce vreai cu niște prietene să pleci?
V-Ââââ... Da!
M-Atunci îți dau voie!
V-Mersi!
-Mama a plecat in camera ei iar eu...stiu că nu i-am zis ca cu adevărat voi pleca cu un băiat și nu cu fetele dar cred ca era să reacționeze... Dap...
*Îi sun lui Cristi*
C.T
V-Nu știu, dar c-am imi era frica să-i zic mamei ca plecam doar doi pentru ca nu c-am cred ca era să-mi deie voie! Hey ma auzi?
C. T. Î
-A închis, nu înțeleg! Poate e ocupat!
M-am îndreptat în camera mea și stând cu telefonul, ma furat somnul și am adormit!Peste o oră:
M-Vlada trezeștete!
V-Da?
M-De ce nu mi-ai zis cum ai plănuit, de ce trebuia să ma minți?
V-Despre ce vorbești?
M-Despre pădure!
V-Da, mamă trebuie să-ți mai spun ceva...
M-Nu mai trebuie am aflat deja ca cu adevărat nu pleci cu nici o fată dar cu Cristi!
V-Da, e adevărat dar de unde știi!
M-Mi-am dat seama!
V-Ok cum zici, dar va fi normal, nimeni nu va muri daca voi pleca!
M-Eu nu sunt de acord!
V-Mama ai zis ca o să ma leși liberă și iată din nou ții pe al tău!
M-Daca ai pleca cu fete nu-i nici o problemă dar cu băieți nu pot!
V-Ok... Dar dacă voi chema o fată? Ce zici?
M-Vlada...
V-Terog!?
M-Bine! Eu nu o să controlez dar promite că va merge fata aia!
V-Promit!
M-Acuma e mai bine!
V-Apropo mama îți dai bine seama!
M-Mersi
-Am crezut că va spune dar nimic, dar să uitam pentru că am zis adevărul adică nu yo dar sa rezolvat problema deci trebuie să vorbesc cu Ana dacă vrea să meargă cu noi dar trebuie să-i zic și lui Cristi!
*Îi trimit un mesaj*
-Hey am de discutat o chestie putem să ne întâlnim?
.....