Boek 8 • Free

372 15 2
                                    

Titel: Ghost town.

Genre: actie.

Beschrijving: kaira (16) leeft in een geest stad. Nou niet echt, het is meer verlaten. De meesten zijn gevlucht toen de terroristen kwamen. Ze namen steden over en strooide door over het hele land. De meeste waren gevlucht maar Kaira was samen met haar broer (19) overgebleven. Hun ouders, daar willen ze niet over praten. Die zijn omgekomen in een bomaanslag. Ze proberen elke dag te overleven en vluchten voor de terroristen. Tot ze op een dag een andere jongen vinden in hun huisje onder de grond. De jongen wilt help, ze komen erachter dat dat de oude buurjongen van hun was van kaira's leeftijd. Ze hadden eerst een relatie maar die was al uitgegaan voor de oorlog. Maar angst brengt soms mensen dichter bij elkaar dan de bedoeling is. Het lijkt eewig te duren. Tot de bevrijding komt. Er komt een groot gevecht en zij zal het overleven. (Bij verandering haar broer ook) ze verteld andere de verhalen. Aan haar klein dochters en zonen.

Status: Free.

Ook wil ik even zeggen dat ik dit heb verzonnen omdat overal op de wereld er zulke oorlogen gebeuren.
Het is niet oké. Ik weet niet wat deze mensen denken als ze zo iets doen, maar je verpest echt veel levens.
Er duizenden kinderen onder zullen lijden. Niet alleen kinderen ook ouders en ouderen.
De clue is eigenlijk Oorlog is niet oké.
Maar hier is het boek. Kusjes mij.

Boek ideeën voor jou! ✓voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu