Açıkçası şaşırmamistim.Çünkü Carlos‘ta okula gitmiyordu.Gerçi Carlos dahil bu çocukların hicbirinde okullu tipi yoktu.O soruyu neden sorduğumu ben bile bilmiyorum.Carlos rahatsızlığımı anlayıp lafa atladı:"Miley‘inde motorlara karşı büyük bir zafı var."deyiverdi.Lanet olsun Carlos bu onları ne ilgilendirir ki?Bide üstüne ekledi:"Bu kadar sevmesine rağmen bir türlü beceremiyor ama."bir anda salondaki herkes gülmeye başladı.Benim dışımda.Justin bana doğru dönüp;"Aslında o kadar da zor değil.Yani en azından bir erkek için."deyip gülüsüne kaldığı yerden devam etti. Laf altında bu kadar da kalamam yani. Yavaşça ona doğru dönüp;"Senin öğrenme sürecin baya zorlu geçmiş olmalı o zaman."deyip gülümsedim.Benim gülümsememden 10 kat daha pis bir şekilde gülümseyip;"Bana ima ettiğin o şeyin sahteligini sana öyle bir kanıtlarım ki,bir daha oturamazsin."dedi.Konuşmanın gittiği yer hic ama hic hoş değildi.Bende bu sebeple ayağa kalkıp Carlos‘a döndüm ve ona "Ben biraz dışarı çıkacağım.Herhalde Zach‘le buluşurum."dedim.Oda beni başıyla onayladi.Bu arada Zach sevgilim olur. Çantami sabah bıraktığım yerden,yani mutfaktan alıp dışarıya çıktım.Kapıda 1 Range Rover,1 Porsche ve 1 hız motoru vardı.Bunların hiçbiri bizim değildi.Bizimkiler garajdaydi.Yanlız motora hayran kaldım. Biraz incelemek için yanına yaklaştım.Arabaların olduğu gibi motorda parlak siyahti.Plakasına kaçamak bir bakış attım."RYN" yazıyordu.Herhalde içerideki Ryan denen çocuğun.Telefonumu çıkarıp Zach‘i aradım.Telefonu kulağıma dayayıp bekledim.2 çalışta açtı.
Z:"Efendim birtanem?"
M:"Zach buluşalım mı?"
Z:"Olur aşkım.Nerede?"
M:"Bilmiyorum.Sen beni evin önünden al."
Z:"Tamam aşkım geliyorum."
Telefonu kapattım ve Zach‘i beklemeye başladım.Zach‘in evi bize cok yakın ama büyük ihtimalle hazırlanıyordur.Onu beklerken bizim salonun camına yaklaştım ve içeriyi seyretmeye başladım.İçeride silahlar çıkmıştı.Yani herkesin silahı masanın üzerindeydi.Sanırım koymak için benim evden çıkmamı bekliyorlardi.Ben içeriye bakarken arkamdan biri sarıldı.Bunun Zach olduğuna yemin bile edebilirdim.Tam açı arkama döndüğümde buna emin oldum. Ardından 2 gün boyunca görüşmemenin bahanesiyle onu sertçe öperken dış kapı açıldı.
Öncelikle bu büyük,gerçekten büyük ara için çok özür dilerim.Bu bölüm özellikle kisa ki yeniden adapte olasiniz diye :) umarim begenirsiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jiley - Dark Paradise
Fanficİstemedigin şeyleri görmemek için gözlerini kapatabilirsin,ama hissetmek istemedigin seyler icin kalbini kapatamzssın.