1 tahun kemudian
Di tanah perkuburan.
"Sekarang nie anak Ga Young dah berumur 1 tahun cucu anak mama.Nama dia Hae Neul.Ga Young rindu mama dan papa. Ga Young sayang mama dan papa. Bye Ga Young nak pulang kesian Hae Neul kat rumah dengan Omma Hae. "kata Ga Young.
🍁🍁🍁
Hari ulang tahun Hae Neul yang ke 1-tahun .Majlis itu disambut dengan meriah sekali.
"Hah anak kami dah 1 tahun korang bila lagi? "soal Jungkook yang merangkul erat pinggang Ga Young yang mengendong Hae Neul.
"Alah sabarlah masih dalam perancangan kami nak berdua dulu kan sayang. "kata Jimin.
"Yaa. "kata Park Nara.
"Owh, kalau korang nak tau Hae Neul akan jadi abang tak lama lagi. "kata Jungkook dengan bangga.
"Serius tak nie eh kau nie Hae Neul tu baru 1 tahun dah jadi abang, hebat betul kau nie. "kata Jimin.
"Tengok kakilah bro, hah kau dah kalah. "kata Jungkook.🍁🍁🍁
Ga Young membuat susu di dapur.Jungkook datang lalu merangkul pinggang Ga Young dari belakang dan meletakkan dagunya di bahu Ga Young.
"I love you, saranghae, wo ai ni. "kata Jungkook.
"Love you more abang."kata Ga Young lalu mencium pipi Jungkook.
"Sayang. "kata Jungkook lalu menarik bahu Ga Young dengan lembut untuk memandangnya.
"Ya abang. "kata Ga Young.Jungkook memandang Ga Young dengan pandangan yang mendalam.
"I think about you all the time , and I think about you all the day, all the space and all the matter and all the infinite strings of light.I think about you in every dimension, every universe, every element and particle. Every bit of being is are you, nothing but you , everything is you and you are everything. You're the precious thing in my life.Please stay with me. I love you so much and I just want you here with me. "kata Jungkook dengan pandangan yang begitu mendalam.
"I love you too abang, saya janji saya takkan tinggalkan walau apa pun halangan yang datang."kata Ga Young lalu mencium pipi Jungkook.Jungkook mencium bibir Ga Young dengan lembut dan perlahan. Semakin lama ciuman itu bertukar menjadi kasar dan laju.
"Uweeeekkkk, Uwekkk."tangis Hae Neul yang lapar menunggu susunya.
Jungkook terus melepaskan ciumannya.
" Omo, anak kita. "kata Ga Young dan Jungkook lalu berlari ke tempat Hae Neul.
"Sorry alah kesian anak mama lapar. "kata Ga Young yang memberikan susu.
"Baru je papa dan mama nak sweet-sweet sorry sayang. "kata Jungkook lalu mencium pipi Hae Neul.
"Sayang nanti tunggu Hae Neul tidur kita sambung sweet-sweet yaa. "kata Jungkook lalu mengenyitkan matanya.
"Ish nakal. "kata Ga Young.Inilah kisah kami berdua. Mencintai satu sama lain. Bersama dengan orang yang kita cinta adalah perkara yang paling bahagia.
Naeyeon pula di hospital rumah sakit jiwa. Dia masi tidak boleh melupakan Jungkook. Dlm hidup kita tidak boleh terlalu obses menyukai seseorang. Jika kita betul-betu mencintai dan menyayangi dia kita patut biarkan dia bahagia. Kalau terlalu obses akan memakan diri dan menjadikan kita lebih teruk. Melupakan orang yang kita syg memang susah tapi lama-lama perasaan itu akan hilang.
Tamat
Sorry if gantung.
Vote Guys💕💕💕Jemput baca novel saya yg kedua My Hubby Mr Playboy
YOU ARE READING
Couple With Idol 3 Months ✔
RomanceGa Young baru break dengan boyfriendnya yang curang. Dia gembira dan meraikannya sehingga mabuk.Semasa dia mabuk dia tercium idolnya iaitu Jeon Jungkook dan terdapat seorang wartawan menangkap gambar mereka. Jeon Jungkook berasa amat marah dan gosip...