Okulda bi sınıfımdakilerle bide üst sınıflardan bi iki kişiyle anlatabiliyodum. Okul sıkıcı ama güzeldi bi gün yakın arkadaşımla Reis'in grubundan bi oğlanın bana leyla leyla baktığını fark ettik. Arkadaşım o çocuk kesin seni seviyo dedi bende ya allasen bi git işine kanka sanki olanlari bilmiyosun demiştim. Sonra okulmuzdaki kardeşim dediğim insanların gerçek yüzünü yavaş yavaş görmeye başladım. Bi ara okulda kavga çıkarmıştık. Gel zaman git zaman Reis'in bize kötü kötü bakışı geçmişti ama hala bakıyodu vardı bunda bi iş ama hala çözememiştik. Okul çok harika geçiyodu. Evet evet harika geçiyodu ve okulu seviyodum. Yoo okuldan birinede aşık değildim. Ben aşka inanmaya ahahahah dünyada en son aşık olacak kişi benim diyen birisiydim. Ahh benim bu dengesiz konuşmlarımm. Okulun maçları başlamıştı. O maçlara destek için gittik ve bi anda sevilen bi kız olmuştum ama millet benim eteğimle kafayı bozmuş durumdaydı. Kısaydı ve kısa etek giyene hemen orospu kılıfı giydiriyolardı. Maçlar falan derken çok fazla devamsızlık yaptığımız için son maçlara gitmedik zaten birinci döneminde sonuna yaklaşıyorduk dersler hafiflemişti. Reis artık bizi görünce gülümseye falan başlıyodu kesin vardı bi şeyler.. Benim okulda söylediğim bi şarkı vardı; "Bitsede gitsek, bitsede gitsek, bitsede gitsek lalalala." bu şarkıyı söyle söyle birinci dönemi bitirmiştik ve kapıdan çıkarken Allahim noluurrr ikinci dönem bi şeyler olsun artik yaaaa diyerek dua ederek çıkmıştım. Tatil bitti ve ikinci dönem geldi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Efulim
RomanceOlurda bir gün bi adamı çok çok severseniz, onu "Efulim" diye sevin..♡