BFF group ❤🥰
Anna:Josh mi ez az egész??Te és Olivia??😱
Ashley:Azt hittem szeretsz,akkor miért csinálod ezt??Josh:Ashley,ne hülyéskedj már!Tudod,hogy nagyon szeretlek,de arról nem tehetek,hogy pont Olivia oldalan találtam meg a boldogságot!
Anna:Egyáltalán miért találkoztál vele??Akkor nem lenne most ez az egész,ha te akkor nem találkozol vele!
Josh:Fogalmam sincs miért találkoztál vele,én is pont így utáltam őt mint ti!
Ashley:Akkor mégis,hogy a francba találkozhattál vele??Egyáltalán hogy voltál képes visszaírni neki??
Josh:Mondjuk azt,hogy enyhén ittas állapotban voltam ,mikor rámírt én pedig visszaírtam neki,de az elején elég csúnyán beszéltem vele,utána ő kedves volt,Nem érdekelte a viselkedésem,ezért én is kedves lettem,aztán mikor kijózanodtam ,rájöttem,hogy nem kellet volna elsőre ítélnem,ez a lány kedves és aranyos,csak rosszul kezelt a helyzetet,amibe belekerült.Még én írtam rá,hogy találkozunk-e ő pedig kedvesen visszairt,és így találkoztunk. Azt hiszem már a beszélgetéseink alatt megtetszett nekem.
Anna:De Josh,Ashleyre nem gondoltál?
Ashley:Josh,én nagyon örülök,hogy megtaláltad azt a lányt,aki neked megfelel,de miért pont ő??Ő,aki miatt annyi szenvedtem,te is jól tudod mennyit szenvedtem miatta és Shawn miatt!Josh:Persze,hogy tudom Ashley!De te megtudtál bocsájtani Shawnnak,akkor Olivianak miert nem tudsz??
Miért akkora baj,hogy szerelmes lettem??Anna:Shawn egy teljesen más történet...
Ashley:Shawnon látszott,hogy megbánta és bocsánatot is kért,De Olivia ugyanúgy folytatta....Josh:Persze Ashley,ha rólad van szó,akkor minden Oké,De ha én szeretnék boldog lenni az már baj
Ashley:Josh!Egyáltalán nem erről van szó!
Én szeretném,hogy boldog légy és örülök neki,hogy az vagy.Csak a szituáció nem túl jó.Josh:Sajnálom lányok,de én már döntöttem.Szeretem őt és vele szeretnék lenni és ha ti ezt nem fogadjátok el,nem vagytok igaz barátok.....
✔Anna és Ashley látta 17:56
ESTÁS LEYENDO
Ashley Morgen/Instagram/ [S.M.]
Fanfic@shawnmendes követni kezdett téged @shawnmendes kedveli a bejegyzésedet @shawmendes hozzaszolt:Szépség 😍❤ Borító:@bogyiii #3 Fanfiction 2018.07.28 ❤😍 #7 Fanfiction 2018.07.26 ❤😍 #10 Fanfiction 2018.07.17.❤😍