Toți erau cu gurile căscate, ce om, ce comisar, ce inteligent, ma privea, doamne, dacă nu eram acolo, i-aș fi sărit în brate și nu l-aș fi mai lăsat.
JUSTIȚIA A DAT VERDICTUL:
"Marry Popescu, este nevinovata, și-a ispășit pedeapsa pentru complicitate, și este libera, Kevin Cristea este ancheta, urmand sa fie judecat și închis pentru cel puțin 25 de ani"
Am ieșit din sala, am îmbrățișat singurul meu susținător în afara de Achim, pe o fata din celula, care a ieșit și ea de curând, iar când ma întorc cineva în genunchi și cu un inel ma întâmpina, era Achim.
-Achim, ce faci?
-MARRY POPESCU, VREI SA FII SOȚIA MEA?
-DAA!
L-am îmbrățișat strâns, apoi l-am sărutat și i-am mulțumit pentru tot. M-am întors în celula pentru a le îmbrățișa pe fete și a-mi lua în bagajul. La poarta ma aștepta Achim, cu o mașină luxoasă. L-am sărutat și am plecat împreună spre surpriză..
-Achim, spune-mi te rog!
-Nu iubito, nu!
Am ajuns la Giurgiu, în satul meu, am mers la cimitir, la bunica și la mama, am plâns, mi-am cerut iertare iar apoi ne-am urcat în mașină și am plecat spre Brașov, o cabană ne aștepta, numai pentru noi doi.
Ne-am instalat, ne-am iubit, doar noi câteva luni, o doamne cata nevoie aveam. În drum spre casa noastră de la București, mi s-a făcut rău, iar Achim, a luat decizia sa mergem la medic
"Felicitări, veți fi părinți"
Lacrimile ne-au pătruns pe amândoi. Am sărbătorit doar noi doi.
Peste câteva luni, ne-am căsătorit, la nuntă au venit toți sătenii din Giurgiu, prietenele mele din pușcărie, avocați, procurori, iar luna de miere am petrecut-o în California, la întoarcere, bebe Zian nu a mai avut răbdare și a vrut să-și vadă părinții. Zian era un băiețel cuminte, semăna cu taică-său. Eu mi-am continuat studiile după ce Zian a crescut mai mare. Achim a rămas comisar, eu lucrez ca procuror, iar bebe deja a furat de la tati simțul pentru infractori iar de la mami frumusețea ❤️!
Sfârșit!
CITEȘTI
Sacrificiile Iubirii!
RomanceViata.. Viata începe atunci când te confrunți cu diferite lucruri, când pentru iubire te sacrificii. De ce ai lua asupra ta vina persoanei iubite? Oare e inconștiență, oare e dragoste? Împreună vom descoperi VIAȚA ADEVĂRATĂ