"TaeHyung!"
Tam yarım saatir,ciddi söylüyorum tam yarım saattir onu bekliyordum. En son 5 dakika sonra çıkacağını söylemişti ondan bu yana yarım saat geçmişti.Yarım saat!
"Of hyung,ne var?" Kapıyı birden açıp sorduğunda yerimden sıçramıştım.Bozuntuya vermeden yatakta biraz daha kıpırdanıp yüzüne baktım. Hadi ama muhteşem Kim SeokJin'in karizması çizilmemeliydi.
"İnsanlar bizi bekliyor,işin ne zaman bitecek acaba?" Kapının aralığından bakmayı kesip yanıma oflayarak oturdu.
"Aslında...Sadece tuvalette oturuyordum." Şaşkınlıkla gözlerimi açıp şakadan omzuna yumruk attım. "Çıkmamakta amacın neydi öyleyse?" Tekrar ofladı,canını sıkan bir şey var diye tahmin ediyordum. Yoksa o böyle şeyler yapmazdı,yani tanıdığım kadarıyla..."Dediklerimi yanlış anlayabilirsin hyung fakat içimden geçen bir şey var lütfen yargılama." Yerimde doğrulup gözlerinin içine baktım. Neyden bu kadar çekiniyor olabilirdi? Hem, bu tarz düşüncelerimizi atlattığımızı sanıyordum. Sonuçta düğün gecesinde bir çok aptalca şeyden bahsetmiştik. O bana bazı düşüncelerinin nasıl oluştuğunu anlatmıştı. Belki de şu aralar en iyi anlayabilecek kişi bendim onu.
"Birlikte olalım." Kaşlarımı çatmaya başlamıştım ki panikle göğsüme yumruk attı,kesinlikle acımıştı! "Birlikte gezmekten bahsediyorum!"
——
Tatil falan filan;
SeokJin:TaeHyung menopoza girdi biz gelemiyoruz :(
Vasıfsız: Artık çocuğunun olmayacak olması çok üzücü TaeHyung. Umarım moralini çok bozmazsın. Tıp ilerliyor lütfen çok ağlama...
JungKook: TAEHYUNG
NASIL MENOPOZA GİRERSİN
ÇOK SICAKLIYOR MUSUN BEBEĞİM?
SANA YELPAZE ALMAMI İSTER MİSİN?TaeHyung: Hiç gerek yok Jungkook,
Odamdaki klima beni soğutuyor.
Yine de,
İyi niyetin için teşekkürler :')JungKook: ÖNEMLİ DEĞİL CANIM ARKADAŞIM.
JiMin(erkek olan): Erkekler menopoza giriyor mu?
Yumurta kafa: Girmiyor.
Min YoonGi: Girmiyor.
SeokJin: SİZ NERDEN BİLECEKSİNİZ Kİ
CAHİLLER.
BU YANIMDAKİ MENOPOZLU KİM O ZAMAN
BİDE ŞU ÇİRKİN JİMİN TERBİYESİZİNE BAK
HÂLA KIZ ERKEK AYRIMI YAPIYOR
YAZIKLAR OLSUN!Min YoonGi: Namjoon doktor değil mi?
SeokJin: O GÖZ DOKTORU NERDEN BİLSİN MENOPOZU?!?!?!
JiMin(erkek olan): Ben çirkin değilim!
O senin gönlünün çirkinliği...
JungKook'cum bir şey de lütfen.JungKook: Şı an bu kavtayab karıoşamö hyjg
Gzö yaşıarım yüzenden önfğmrğ göremdğupm
TarHyurn hyunrumın çocuğunnun olamduacağını bimelek benfı yoktı
Çinkü bikitesin o hep ninik benjrlleri oldun istetşdlYumurta kafa: Boşuna ağlama JungKook,
Bizi kandırmaya çalışıyorlar...
Kendileri tek takılmak istiyorlar belli.TaeHyung: BU Bİ İFTİRA!!
Min YoonGi: HoSeok ve JungKook,
Bu kadar saf olmanıza dayanamıyorum.Min YoonGi gruptan ayrıldı.
Yumurta kafa:bende.
Yumurta kafa gruptan ayrıldı.
JiMin(erkek olan): bende.
JiMin(erkek olan) gruptan ayrıldı.
Vasıfsız: :(
Vasıfsız,grubun ismini "zavallı kalbim..." olarak değiştirdi
——
"Sence çok üzülmüşlermidir?" TaeHyung'un 40.soruşunda artık cevap vermeme kararını almıştım. Belki kafasından cevaplamaya başlardı ve artık susardı.
"Hyung..." Derin nefesler almaya başlamalıydım,kesinlikle derin nefesler almaya başlamalıydım yoksa onu boğacaktım. "Ne var?"
Dudaklarını büzmüş bana bakıyordu,sıkılmış olmalıydı. Diğerleri gezmeye gideli nerdeyse 2 saat oluyordu ve biz hâla otel odasına tıkılı kalmıştık. İki erkek tek bir odada hiç bir şey olmadan ne yapabilirdi? Özellikle yanınızdaki erkek bir miktar ilginizi çekiyorsa.
Pekâla kalbim yanındayken hızlı atmıyordu veya midemdeki şu kelebekler uçuşmuyordu fakat ilgimi çektiğini anlayabiliyordum. Kim birinden hoşlandığını anlamazdı ki?
Ya da ben kendimi yakınlığına o kadar kaptırmıştım ki onu seviyorum sanıyordum.
"Denize gitmişler!" Sabah uyandığımda enerjik olmama karşın şu an sürekli yatmaktan üzerimde yoğun bir uyuma isteği vardı. Buna uyuma isteği diyemem, sadece gözlerimi kapamak istiyordum, bedenimi rahat hissettirmek falan.
Yatağa uzanıp elimi TaeHyung'a uzattım,belki biraz yastık sohbeti yapar o arada gidecek bir yerler düşünürdük. Elimi tuttuğunda napması gerektiğini anlamış gibi yavaşca göğüsüme koymuştu başını. Açıkcası,bu kadar yakın olmasını beklemiyordum. Kalbim umarım aynı sakinliği koruyabilirdi.Sol elim onun sağ eliyle sarmalanmış,sağ elim ise belini hafifce sarıyordu.
"Nereye gitmek istersin?" Elimi biraz sıktıktan sonra midemdeki kelebekleri ilk hissedişime ve kalbimin çok fazla çarpmasına sebep olan cümlesi döküldü ağzından. "Hm,sanırım sonsuza kadar böyle kalmak istiyorum."
Gecikme için gerçekten özür dilerim
Şu aralar bir şeylerle uğraşıyorum ve keyfim yerlerde,bu hikaye de fluff olduğu için yazamıyorum
Elimdeki tek taslak buydu diğer bölümü nasıl yazarım bilmiyorum eğer gecikirse lütfen kusura bakmayınBir de okul başlayınca yazmayı bırakabilirim çünkü babam sürrrrekli telefonu almaktan bahsediyor,özür dilerim
Sizi seviyorum<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wine☤TaeJin
FanfictionTaeHyung evleniyor ve SeokJin fotoğrafcı. 25.04.2018-03.05.2019