Kim TaeHyung'un hayatındaki en mutlu günlerden biriydi,belkide en mutlu gün.
Sevgilisi karşısında harika bir smokinle ona bakarken elindeki gümüş yüzüğü kendisine takarken hem çok heycanlı hemde çok huzurluydu,aynı sevgilisinden ilk öpücüğünü,ilk sarılışını,ilk çiçeğini aldığı,evlenme teklifini,sevgi sözcüklerini duyduğu ve koynunda uyuduğu/uyuttuğu zamanlar gibi.Şimdi ise ilk düğününe şarap karşılığı mecburen gelen fotoğrafcıyla evleniyordu.
Hayat garipse ona garip gibiydi.
Kim SeokJinse aynı TaeHyung gibi yaşadıklarını hatırlarken güzel bir öpücük verdi kocasına. Biricik aşkına,sonsuz bir öpücük.
Mükemmel kokan bir çiçek,küçük yavru bir köpek,parlayan bir elmas gibi eşsiz biricik eşiyle, sonsuzlardı şimdi.
Tabii ki JungKook yıllar sonra utangaçlığını bırakıp JiMin'in elini tuttuğunda JiMin'in mutluluk çığlığı ve HoSeokla YoonGi'nin düğünün bitmesine dayanamayıp arabada müsteşhen şeyler yaparken yakalandığı 23 yaşındaki genç kızla çığlıkları birleşmeseydi evlenen çiftin huzuru daha uzun sürebilirdi.
NamJoon ise şu an büyük ihtimalle yeni sevgilisiyle Kaliforniya'da yatakta uzanırken merasimi izliyordur,ya da elinden telefonu düşüren JungKook'un telefonunu alan 5 yaşındaki çocuğun peşinden koşmasını.
Kimse ne olup bittiğini bilmiyor,herkes aşkına kapılmış düşüyor,
Sevenler mutluysa eh, geriside pek mühim değil.
Siz bıktınız,ben tükendim.
Dersler zor sınıf atladıkça her şey daha da zor.
Büyümeyin,
Güzel kalplerle kalın.
Yanımda olduğnuz için çok teşekkür ederim,Sizi seviyorum ~,~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wine☤TaeJin
FanfictionTaeHyung evleniyor ve SeokJin fotoğrafcı. 25.04.2018-03.05.2019