Part 6

268 7 0
                                    

  В мислите на Александра :

Събудих се и не ми отне много време да осъзная, че не съм в моята стая. Бях в стаята на Джъстин. Усмихнах се при спомена за натискането ни снощи. Усещах ръката му увита около кръста ми. Размърдах се и се обърнах с лице към него, а той затегна хватката си и ме притисна още повече в себе си. Засмях се и го целунах по устните, но той не отвори очи.
-Джъстин.. трябва да ставаме. Другите ще ни чакат на рампите. - промърморих недоволно от факта, че не искаше да става.
-Нее. -размрънка се като малко дете - Нека останем тук.
-Не можем.- засмях се. - А и сигурно майка ми и баща ми се чудят къде съм.
-При мен си .. какво толкова?!- мърмореше сънено без да отваря очи.
-Нищо, Джъстин. Просто трябва да станем да се облечем, да звънна на нашите и да кажа, че ще съм с теб и да излезем, защото приятелите ни ще ни чакат. - при тези мои думи Джей отвори очите си.
-Добре. - измърмори и ме целуна. Аз му отвърнах и дори задълбочих целувката, но сега нямахме време за това. Отдръпнахме се един от друг. Джъстин стана и влезе в банята, а аз чувах течащата вода. Явно се къпеше..
През това време телефона ми звънна. Беше Итън.
-Ало - казах след като доближих телефона до ухото си.
-Ей.. ъм... днес няма да мога да изляза с вас. Лили също. - каза притеснено той.
-Защо? - попитах учудено и се засмях.
-Ще излизаме двамата..- промърмори.
-Това е чудесно. - казах радостно. - Ако искате по-късно елате на рампите? Предполагам, че ние ще сме там..
-Не знам, ще видим. - каза.
-Между другото, ако все още си вкъщи, моля те, кажи на нашите, че сутринта рано съм отишла при Джъстин и днес ще сме заедно и ще се прибера довечера с Ейдън.
-Добре. Ще им предам, спокойно. Чао. - отговори ми и прекратихме разговора.
Джъстин излезе от банята и беше само по хавлия. Беше тооолкова секси. Хавлията едвам се крепеше на кръста му и разбира се идеалните му мускули си бяха на показ. Косата му беше мокра и разрошена, което го правеше още по секси.
-Хей, любов. - дойде до мен и уви ръцете си около кръста ми. - С кого говори?
-С Итън. Днес няма да идва и също така му казах да предаде на нашите, че ще се прибера чак довечера понеже ще съм с теб. - казах това и увих ръцете си около врата му.- Между другото кога се връщат родителите ти ?
-Днес. Но пак можеш да останеш. Майка ми и баща ми няма да имат нищо против, а Джаксън и Джазмин ще се радват да те видят. - отговори и ме целуна за кратко по устните.
-Много ми се иска Джей, но не мога. Трябва да се прибера. - нацупих се.
-Добре, няма да настоявам за тази вечер щом не можеш. - каза и хвана брадичката ми след което ме целуна страстно, а аз отвърнах. За съжаление се наложи да се отдръпна.
-Трябва да вляза да си взема душ. - промърморих срещу устните му и погалих врата му отзад.
-Окей.
Целунахме се и аз влязох в банята. Насладих се на прекрасния душ и излязох по хавлия. Джъстин го нямаше в стаята, явно е слязъл долу. Преоблякох се с бельото и дрехите които бях взела в чантата си. Изсуших косата си и я сресах. Взех чантата си и слязох на първия етаж, а там заварих гледащия телевизия сексапилен Джъстин. Когато ме видя, той стана от дивана, дойде до мен целуна ме и тръгнахме към рампите, където ни чакаха Аби и брат ми - Ейдън,

Passion.(BG fanfiction 2014)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon