Servisime bindim hiç tanıdığım arkadaşlarım yoktu bana öle. Bir bakıyorlardı ki açıkçası korktum :d neyse çantamdan kulaklığımı çıkartıp müzik dinlemeye başladım. Bu benim azda olsa heyecanımı dindirdi okula varmıştık servisten iner inmez of puf demeye başladım sınıfıma gidip öğretmeni bekledim geldikten sonra beni sınıftakilerle tanıştırdı. Hepsi de bana kötü bakıyordu sadece duvar kenarında oturan bir kız yanıma gel diye işaret ediyordu bende gittim. Merhaba dedi bende merhaba diye karşılık verdim. Aslında iyi bir kıza benziyor ama içini bilmiyorum diyerek içimden sölenmeye başladım 5dk sonra zil çaldı .
TUĞÇE=hadi kalk biraz gezinelim hem o sırada tanışırız dedi . Bende hemen tamam dedim . Sonra kantine gittik . Ben oturalim tuğçe peki oturalim dedi oturduk ve kendimize birşeyler söledik ve TUĞÇE= Hadi anlat bakalım nerden geliyorsun bu okula dedi.
Bende cevapladım balıkesirden geliyorum dedim . Tuğçe devam etti sorularına sonunda iyi anlaştık ve arkadaş olduk. Zil çalmıştı derse girdik derste sürekli dürtüyordu bende gülüyordum sonra öğretmen döndü ve dediki ÖĞRETMEN = Siz orda neden gülüşüp duruyorsunuz ; demezmi al tuğçe yaptığını beğendinmi dedim o hala gülüyordu o güldükçe banada gülme geliyordu neyse zil çaltı ve OLLLEYY çıkış saati :d tuğçeyle çarpaz oturuyomuşuz tuğçeyle sohbet ederken eve gelmişiz hava kararmak üzereydi TUĞÇE=kanka akşama bize gelsene dedi. Başka arkadaşlarımda gelicek gelirsen seni onlarla tanıştırırım dedi bende bakarız. Bir anneme sorayım dedim oda tamam diyerek evine girdi annem bana kapıyı açmıştı.
YOU ARE READING
Özel Sırlar
Teen FictionBir genç kız ne yapmak isterse yapmakta özgürdür aynı bir kuş gibi serbest bırak içindeki özgür ruhu 🌸