~|Bölüm6|~

5 1 1
                                    

Ve yanağıma bir öpücük kondurdu
-Tuğçe; Vay bee
Ben abartma diyerek tuğçeyi cimcikledim. Berkte yanımda gülüp duruyordu. Ne gülüp duruyorsun berk.

-Berk; berra biz artık sevgiliyiz
-Ben; Biliyorum sevgilim dedim ve gülümsedim.
Berk bana sarıldı. Tuğçe arkadan o büyük aşk diye bağırdı. (Ağzı gevşek tuğçe) neyse herkes gelmişti. Herkes bize bakıyordu bende berke baktıkları için berk' in elini tutup havaya kaldırıp evet sevgili insancıklar sevgiliyiz dedim. Sude,Atakan,Beril,Can,hepsi ooooo yaparak alkışlamaya başladılar. Bende artık sahibi var . Gözü olanın gözü çıksın :D servis kalkmıştı.
-Berk: Sevgilim sen neydin öle diyerek dalga geçmeye başladı. Dalga geçme ya sahibli olduğunu söyledim sadece.
-Berk: tamam tamam kızma
Neyse canım kulaklığımı ve telefonumu çantamdan çıkartarak müzik dinlemeye başladım. Uyuya kalmışım , uyandığımda kamp yerine gelmiştik.
-Berk: sevgilim uyan hadi diyerek dürtüp duruyordu. Gözümü açmıştım servisten indik.
Öğretmen bir kaç duyuru yaptı ve bizde çadırlarımızı kurmaya başladık çadırları herkes tamamlamıştı  ben tuğçeyle aynı çadırda  kalıyordum çok mutlu olmuştum. Yan çadırımızda ise atakan ve berk kalıyorlardı. Onada çok sevinmiştim    neyse ben duş aldım tuğçe televizyon izliyordu.
-Tuğçe: Berra nasıl oldu biraz anlatsana.
Anlatmaya başladım. İşte biz okula geliyorduk bir an önümü kesti ve seni seviyorum benimle çıkar mısın falan bende evet dedim öle hiç konuşmadan elimi tutarak okula geldik zaten sonrasını sen biliyosun zaten⭐️ tuğçe iç çekerek.
-Tuğçe: vay be neler var dedi. Berille can çıkıyorlardı zaten birde siz ben ve sude sap gibi kaldık. (Diye söylenip duruyordu) neyse biz biraz daha kaynattıktan sonra çadırın dışından bir ses geldi neyse çadırın fermuarını aralıyarak açtığımda karşımda berk duruyordu içimden ah nasıl bir çocuk bu yarrabim diye geçirip duruyordum.

-Berk: Aşkım hadi biraz bisiklet turu yapalım dedi. Atakanda geliyor bir sorun olmaz dimi
Bende yok sevgilim sorun olmaz dedim. Tuğçe aradan masum bir bakış atarak bende gelebilir miyim dedi bizde peki sende gel dedik biz hazırlanalım sana mesaj atarım aşkım diyerek yanağına bir öpücük kondurdum ve çadırın fermuarını  yavaşca kapattım. Tuğçe sana bir soru sorucam ama bana doğru söylemeni istiyorum dedim  
Tuğçe biraz endişeli bir sesle tamam diyerek hadi sorunu bekliyorum dedi. Tuğçe sen atakandanmı hoşlanıyorsun. Tuğçe başını eğerek evet dedi. Ama çok yakışıklı değilmi diyerek sorular sormaya başladı bende evet dedim neyse hazırlandık süslendik püslendik berke mesaj attım biz hazırız aşkım. Neyse sonunda telefonumuzu alıp çıktık. Çadırdan berk ve atakanda bisiklet işlerini hallediyorlardı atakan bizi görüp yanımıza geldi bende o sırada ikisini yanlız bırakmak ve sevgilimi özlediğim için berkin yanına gittim. Berkle tuğçelerin yanında giderken aşkım sana bir şey sorucam bu atakan nasıl biri berkte ben en iyi arkadaşım saf yakışıklı iyi bir insan dedi bende tamam diyerek yanlarına doğru ilerdik berk bisikletler hazır hadi binelim dedikten sonra ormanın derinliklerine doğru ilerliyorduk bir atakan ve tuğçe ortadan kaybolmuşlardı ben berke  sordum berk nerdeler boşver onlar başlarının çağresine diyerek gülümsedi sonra durduk çünkü ben çok acıkmıştım ve hava oldukça soğuktu sevgilim ben acıktım bende acıktım o zaman geri dönelim dedim artık bisiklet sürecek halim yoktu bu yüzden bisikletleri bırakıp yürümeye karar verdik bir an ayağıma bir şey battı ve direk yere çakıldım.
-Berk; Noholdu sevgilim iyimisin hayır diyerek karşılık verdim yürüyemiyordum canım çok acıyordu berk beni kucağına alıp yürümeye başladı sanki dünyalar benim olmuştu o an berkin gözlerine bakmaktan kendime bir türlü gelememiştim. Sanki ayağımın ağrısıda

 Sanki ayağımın ağrısıda

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

geçmişti. Artık duygularım çok farklı

Bu bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın
Umarım beğenirsiniz ;)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 04, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Özel SırlarWhere stories live. Discover now