Rozdział 5

106 7 1
                                    

...(Leo)...
Ogólnie od 3 tygodni chodzę megaa szczęśliwy. Codziennie pisze w Tiną. Chciałbym ją przytulić. Poznać na żywo. Szczerze to jestem w niej zauroczony. Nie mogę jej tego powiedzieć , bo będę wyglądać wtedy jak gówno i nie chce psuć naszej przyjaźni . Zresztą ona ma  pewno  do mnie nie czuje i zrobię z siebie idiotę.Nie chce jej mówic o tym,ze jestem sławny .Boje się,że będę inaczej traktowany przez nią.Jej stosunek do mnie się  zmieni. Chciałbym się z nią  przeogromnie spotkać. Nie chce psuć naszej przyjaźni...
Siedzę właśnie na spotkaniu  w studiu. W tej chwili menager mówi mi wszystkie miasta, w których wystąpimy. Nagle stanęło mi  serce przez chwilę gdy wypowiedział słowo "Londyn ".O matko!  Będę mógł spotkać się z Valentiną!  Do końca spotkania siedziałem jak na szpilkach i cieszyłem  się jak głupi.

Leoś: Mam do ciebie zajebistą wiadomość!!!!!

Tina: Jakoś Leoś?

Leoś : Będę w Londynie za 2 tygodnie!!!  Chciałabyś się ze mną spotkać?

Tina: Jasne, że tak!  Matko nawet nie wiesz jak się cieszę! 

Leoś: Ty też nie wiesz jak ja?  Nie jesteś sobie tego wyobrazić.

Tina: Przyjeżdżasz sam?  W ogóle to dlaczego? 

Leoś: Nie z Charliem. Charlie przyjeździe do rodziny i zabieram się z nim.

Nie chce jej okłamywać ale musze...

Tina:  Ile będziecie? 

Leoś: Będziemy 2 dni! 

Tina: Zajebiście! Nie mogę doczekać się aż cię przytule! 

Leoś: Ja tak samo!

-Musimy zacząć nagrywać cover!  Nie rozmansuj tylko rusz dupe! 

Leoś: Muszę isć Tilly mnie woła!  Pa! 

Tina: Pa już tęsknie!

Nie chce jej okłamywać. Chce aby wiedziała o mnie wszystko...

Jak myślicie Tina dowie się o wszytskim?

•Czy nasz kochany leoś wyjdzie dobrze  na swoich małych kłamstewkach?

•Czy Tiana dowie się, że podoba się Leo? 

Przepraszam bardzo za swoją 3 tygodniową nieobecność!  Byłam na rechabilitacji w Kaliszu. Szczerze bardziej wygladała jak kolonia. Poznałam tak megaa kochane osóbki!  Proszę 😫🙏🙏💓 o motywacje jeśli tu jesteś daj komentarz i gwiazdke! 

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 30, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

STALKER | L.DOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz