Louis'in ikinci kez bozduğu topuzumu tekrardan açıp topladıktan hemen sonra sertçe omzuna vurdum. ''Senin yaptığını Anna bile yapmıyor, benimle uğraşmayı kes artık.''
''Hadi ama dostum, böyle topladığında sana hiç yakışmıyor. En yakın arkadaşın olarak seni doğru yola teşvik etmek için yapıyorum bunu. Ayrıca Anna'yı karıştırma, o gerçekten uslu bir çocuk. Sanırım bu konuda annesine benziyor.''
''Yanılıyorsun, daha sadece üç yaşında ama az önce bir çocuğun gömleğinin içine şeker attığını gördüm. O uslu bir kız değil Lou, babası gibi yaramaz.''
Annemi, gelinliğinin bir tarafını tutup bize doğru gelirken gördüğümde masadan kalktım ve ona doğru ilerleyerek ortada buluşmamızı sağladım. ''Bir sorun mu var?''
''Hayır hayatım bir sorun yok, eğer müsaitsen senden bir iyilik isteyecektim.''
''Müsaidim?'' dedim ne isteyeceğini merak ederken.
''Az önce Carla ile konuştum, arabasında bir problem çıkmış ve üstündeki kıyafetlerle taksiye binemeyeceğini söyledi. Gidip onu alır mısın?''
''Dert etme, ben hemen yola çıkıyorum. En fazla yarım saate dönmüş olurum.''
''Teşekkür ederim hayatım.''
Anneme gülümsedikten sonra oturduğumuz masaya bıraktığım güneş gözlüğümü aldım ve düğün alanının çıkışına doğru ilerlemeye başladım. Pantolonumun cebindeki araba anahtarını çıkartıp arabanın kilidini açtıktan sonra sürücü koltuğuna yerleştim ve motoru çalıştırıp düğün alanından ayrıldım. Radyodan gelen kısık sesli müzik eşliğinde, Carla'nın evine yaptığım kısa yolculuk sonunda arabadan indim. Carla'ya aşağı inmesini söyleyen kısa bir mesaj attıktan sonra beklemeye başladım. On dakika kadar sonra apartmanın kapısı açıldı. Carla, arkasında tanımadığım sarışın bir kız ile beraber bana doğru geldi.
''Bizi almaya geldiğin için teşekkürler Harry, bu şekilde taksiye binmek istemedik.''
Carla'nın yanındaki kız mırıldandı: ''Sen istemedin.''
Carla gözlerini devirdi. ''Harry bu Olivia, en yakın arkadaşım. Ve Olivia bu Harry, kuzenim.''
''Memnun oldum.'' Dedim tokalaşmak adına elimi uzatırken.
''Ben de.''
Elbette o an için bu uzun sarı saçları olan kızın benim için büyük bir anlam ifade edeceğini bilmemin imkanı yoktu. Yalnızca, üçümüz de arabaya bindik ve düğün alanına ilerledik.
***
Üstünde uzunca düşünerek yazmaya başladığım ilk Harry fanfiction hikayem ile hepinize merhaba. Karakterlerin kişilik özelliklerini, yaşantılarını, neler üzerinde çalıştıklarını asıl bölümlerde göreceğimizi belirtmek isterim. Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiyle kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Infinity × Harry Styles
Fanficeyes can't shine, unless there's something burning bright behind. -Kalplerinizi ısıtması dileği ile bu hikaye Olivia'nın yerinde kendini hayal eden herkese.