*1*

27 3 0
                                    

Byla jednou jedna princezna, která byla krásná a přála si prince na bílém koni. Svého prince měla, ale ne tam kde by ho mít chtěla🌍👑

„princezno?" zvědavě se zeptal krásný tmavovlasý zeleno oký chlapec. „Princi?!" vykřikla princezna jen co spatřila tmavovlasýho a krásnýho kluka s růžemi v ruce💐 „jsi to ty?!" křikla z dálky se slzami v očích. Princezna běžela k princovi a celá uplakaná ho objala.

Princ si princeznu k sobě víc přitiskl a byl rád, že po tak dlouhé době jí má konečně zase u sebe.

„Chyběla jsi mi princezno MOJE" řekl princ a naklonil se k princezně pro polibek. Princezna polibek prohloubila.
„Ty mě taky strašně moc! Už tě nikdy na tak dlouho nikam nepustím!"

Řekla princezna a se slzami a úsměvem se podívala do princovích očí a princ jí věnoval květiny růží. „Zvedni hlavu princezno" princezna se princovi znova koukla do očí a princ ji otřel prstem slzu co jí stékala po tváři.

.

.

Princ byl celé tři roky studovat v Kalifornii a slíbil princezně že se vrátí co nejdřív. A konečně se jeho slib vyplnil. Princezna za tu dobu co byl princ pryč byla strašně moc smutná a myslela jen na něj. 

Po nějaké době zůstávali jen vzpomínky a princezna si myslela že na ní už princ zapomeme a že ho už nikdy neuvidí. Ale jak princ slíbil tak dodržel slib. Zpátky se vrátil za svoji princeznou. I když mu to trvalo a neměl s sebou bílého koně.

.

.

.

Snad se vám první kapitola líbí💓 určitě pište jestli se líbí 🌍kapitoly budou dál, ale protože jsem začala psát dneska druhá kapitola bude buď večer nebo zítra 🔥🍀

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 31, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Princezna❤🌍Kde žijí příběhy. Začni objevovat