1.BÖLÜM
BELLA'NIN AĞZINDAN :
Artık Forks'a taşınmak için hazırdık.Uçağa binmemiz için son 5 saat vardı.Bu 5 saati film izliyerek mi , kitap okuyarak mı geçirmeliydim ? Tyler ve Riley dün bizimle avlanmadıkları için ava çıktılar.Rosalie buradaki odasına veda ediyordu.Orada evimiz ölmüş olan babamın, yakın dostu Carlisle ve ailesi tarafından hazırlanmıştı. Buradan özel eşyalarımız dışında başka bir şey götürmeyecektik.Özel eşyalarımızda biraz önce kargo ile gönderildi.Bunları düşünmeye ara verip kitap okumaya karar verdim.Tabiki Rosalie ile evde yalnızken böyle bir karar vermiş olmam salakçaydı.Kitaba başlamıştım.Ama 15 dk sonra Rosalie'nin ''Hadi film izleyelim'' sesiyle kitaptan gözlerimi ayırdım.Tabiki karşı gelemezdim.Yoksa bana kızardı.İstediği yapılmayınca hırçınlaşır.O yüzden kabul ettim.İzlediğimiz film aksiyondu.Bu aralar romantik yada fazla duygulu filmler izleyemiyordum.
Tom'un ihaneti beni fazlaca yıkmıştı.Evet, ben vampirdim.Ama yıkılmıştım.Kardeşlerim sayesinde ayakta kalmıştım.Bu düşüncelerimden ayrıldım çünkü Tyler ve Riley avdan gelmişti.Uçak için son 2 saat vardı.Havaalanında bekleme kararı aldık.Havaalanına girdiğimizde herkesin gözü üzerimizdeydi.Uçak kalkıyordu.Bizi karşılamak için Cullenlar geliceklerdi.
-->Yaşadığın yerden uzaklaşmak zordur.Ardında anılar bırakmak...Ne kadar ruhsuz da olsan zordur.Swanlar Alaska'yı geride bıraktı.Forks'a gidiyorlar.Acaba hepsi için yeni ve güzel başlangıçlar olacak mı?
EDWARD'IN AĞZINDAN :
Çok mutluyum.Bu uzun hayatımın en mutlu dönemlerini yaşıyorum.Jane NEWTON beni çok mutlu ediyor.O Alaska'dan geldi.O çok farklı biri.Olmayan ruhumun ikizi...(bana sakın sövmeyin:D) Ailem bu ilişkiyi onaylamıyor.Jane'i hiç sevemediler.Alice ve Esme bu konuda çok katılar.Onlar benim muhteşem ailem.Alice hep yanımdadır ama Jane konusunda asla aynı fikirde değiliz.
Swan'ların ölmüş olan babası ile Carlisle çok yakın dostlarmış.Onlarda buraya yerleşme kararı aldılar.Alaska'dan geliyorlar.Jane Alaska'da başka vampir olduğunu bilmiyormuş.Swanlar 4 kişiler.Tek merak ettiğim o koca evde sadece 4 kişi ne yapacaklar.
Birazdan Jane ile ava çıkacağız.Alice,Jasper ve Emmett'ta bugün ava çıkıyor.Ama Alice'in isteği üzerine onlar tam da bizim zıt yönümüze gidiyorlar.Çünkü Alice Jane ile karşılaşmak istemiyor.
Jane geldi.Hemen çıkmalıyız çünkü erken gelmemiz gerek.Swanları karşılamaya gideceğiz.
2.BÖLÜM
BELLA'NIN AĞZINDAN
Uçaktayız...
Tyler bir şey fark etti.Uçakta bir yarıvampir vardı.Biraz garipti ama belki de tekti.Tıpkı Tom gibi...
Uçak seyahatimiz fazla rahat geçiyordu.Bu rahatlık pilotların sesiyle bozuldu.Tabiki sadece biz duyuyorduk.Uçak tehlikedeydi.Derken bir gürültü geldi.Sonra çok tuhaf bir şey oldu.Yarıvampir kız hemen Tyler'a koştu.Bu kız Tyler yaşlarındaydı.O gürültüden anladık ki uçak yere çakılmıştı.Hemn uçaktan çıktık.Yanımızda o kızda vardı.Kan...Fazlaca kokuyordu.Riley'in buradan uzaklaşması gerekti.Hemen çıkıp ormana daldık.Uzaklaşınca durduk.Kız ''merhaba bn Maria'' dedi.
TYLER=Merhaba ben Tyler.Bunlar kardeşlerim Bella, Rosalie ve Riley.
MARIA=Neden yaralılara bakmadık?Yardımımız olabilirdi.
O sırada Riley'in tıslaması duyuldu.
ROSALIE=Riley yenidoğan.Onun için tehlikeli.O yüzden kalamazdık.
MARIA=Anladım.Peki şimdi ne yapacağız?
TYLER=Carlisle'ye ulaşmalıyız.Cep telefonu sağlam olan....Benim ki berbat durumda.