Capitolul 1-Ma mut in Londra?

89 3 0
                                    

M:Madi scoala-te,intarzii la scoala!tipa mama din bucatarie

Eu:Argh...C'mon mom,mai sunt 3 zile de scoala este necesar sa ma mai duc?

M:Pai sa vedem...Normal ca te duci,azi ai premierea si trebuie sa iti iei ramas bun de la colegi!

Eu:1)Maine e premierea si 2)De ce sa-mi iau ramas bun de la colegi?

M:Uite Mads...Ai crescut si stii ca tatal tau e managerul unei trupe in Anglia... 

Eu:Nu-i mai spune "tatal meu"!Il urasc.El nu-i va lua locul tatalui meu nicio data!

Parintii mei au divortat cand aveam 10 ani din cauza datoriilor.Tata a plecat in America si ne-a lasat pe noi aici,iar mama si-a refacut viata si s-a recasatorit cu un manager care vine o data sau de doua ori acasa si mereu cand vorbim cu el spune ca vin baietii si nu mai are timp sa vorbeasca cu noi si ca ne iubeste.Mda...halal iubire.

M:Mads nu fi rea,te iubeste!Si lasa-ma sa continui.Te vei muta impreuna cu tatal tau pana cand vei termina liceul.

Eu:Ce ai spus?Nu plec nicaieri fara Lana si Asha.Mama,ele au fost alaturi de mine la bine si la greu.Cand voi ati divortat,ele m-au consolat si m-au inveselit.Si in plus unde voi sta daca "tata" calatoreste mereu cu trupa si eu nu voi renunta la scoala ca vrea el sa se duca la honolulu cu trupa aia de gay!

M:Asta voiam sa-ti spun fetele vin cu tine si nu vei renunta la scoala vei sta cu Eleanor,iubita unuia dintre baieti.

Eu:Si cu handbal-ul ce fac?Stai ai spus Eleanor?Eleanor Calder?

M:O sa gasesti o echipa pe-acolo si da Eleanor Calder!

Eu:O Doamne este modelul meu preferat!Este atat de frumoasa,atat de perfecta!Stai...cand plecam?Si tu ce faci?O sa ramai aici in Romania?De ce nu vii cu noi?Si fetele o sa stea cu mine si El' nu?am asaltat-o pe mama cu intrebari

M:O sa plecati vineri,eu nu pot renunta la serviciul meu si voi ramane aici si unde naiba crezi ca o sa stea fetele?Pe presul de la usa?

Eu:Si sti cat de mult te iubesc,nu?

M:Du-te si fati ghiozdanul!Daca pleci in Londra nu inseamna ca scapi de scoala!

Eu:Retrag ultima propozitie.

M:Prea tarziu faptu-i consumat!

Eu:Arghhhh....

M-am dus in camera mea,mi-am facut toaleta,ghiozdanul.Mi-am luat un mar si am plecat la scoala

~La scoala~

Mergeam pe coridor si m-am ciocnit de bad-boy-ul scolii,Luke.

L:Mai,mai,mai...Ce-avem noi aicea?Unde te duci papusa?

Eu:Lasa-ma in pace,Luke!

L:Hopa...Fetita are curaj,hmm...trebuie pedepsita!

Atunci m-a sarutat,prima data nu i-am raspuns,apoi m-a lipit de dulap.Incercam sa il imping,dar forta mea era prea mica fata de-a lui..Mana lui umbla incet pe soldurile mele.Ne-am deslipit si apoi l-am plesnit.

Eu:Nesimtitule!apoi l-am m-ai plesnit odata

L:De ce dracu dai?

Eu:Du-te dracu de bou!Dupa ce ca e ultima mea zi aici te gasesti tu repede sa o strici!am plecat furioasa spre sala de clasa.

......................

Vreo parere?Stiu ca e scurt,dar nu am timp!

#Momo's out

Hope dies last (One Direction f.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum