Aşk

868 0 0
                                    

Herkesin iteleyipte inatla yakasina yapisan bir illet vardir buna da aşk deriz gemellikle. Ona baglanmak kokusunu duymadan uyuyamamak yemej yiyememek gittikce zayiplamak ruyalarinda sayiklamak oluo olmadik yerde her yuzu ona benzetmek basli basina aşktir. Misal duvarlara yazilan buram buram devrim kokulu sözler..savasta vatan ugruna canuni feda etmek..polis hirsiz oyunlarinda saklanma umuduyla kacilan ara sokaklar..hevesle alinan kiyafetler..ileriye dönük okunan okullar eskitilen dostlar..sebepsiz yere icilen alkoller sacma sapan söylenen maniler. Başlı basina asktir icinde yasanan duygular. Herkesin kendine göre bir aşki vardir örnegin kitap. Bana göre aşk anı yasamaktır mesela. Zaten özetlemek gerekirsem aşk özlemek degilmidir aslinda. Eger bir insan özlüyorsa asik olmus demektir yahut her yüzde onu arayip kokusunu duymuscasina eli ayagi birbirine dolaniyorsa.   Aşk dedigin tek tarafli olmuyor ki. Bu aşk meşk isleri nasil birsey? Bence tek bir soru özlüyor musun? özlüyorsan aşktir. Burak adinda bir dostum var benim ve mesafelerce uzakta bir kadina aşık. Mesafeler önemli degildir yeterki sen sev gerisini salladomat. Sonra Merve var adi Merve ama benim gösümde hayat gözümü kirpmadan herseydem vazgecerim biraz fazla şılsevdi olsa da birine ölesiye asik ve buna benzer bircok sey. evett gelelim bana.. Ben nasil miyim hayatimda 7den asagi sevgilisi olmayan ve her birini 7 kez aldatmadam ayrilmayan biriyim. neden mi? çünkü 7 benim en ugurlu rakamim kötü biri degilim sadece ne isyedigini bilen ve yaptigindan kesinle pisman olmayan biriyim. Gel görelim ki bemim de asil oldugun biri var. Aşj evrenseldir kacamazsin!!! saha anlatmak isterdim fakat otobusten yasiyorum ve inecegim duraga yaklastim. Aşik olun :))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 22, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şeytan ile SevişmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin