Ekim 12, 2018.
Katil."Bir adım daha.
Listeden silinen bir isim,
sonunda ona ulaşacağı uzun yolda attığı minik bir adım daha..."Gecenin sessiz saatlerinde seri adımlarla hedefindeki kurbanın evine doğru ilerlerken içinden böyle geçirmişti. Henüz listenin çok başında ydı ve neredeyse-birkaç dakika sonrası için seçtiği kurbanı sayarsak- yedinci cinayetini işlemesine rağmen hâlâ içindeki onu göremeden yakalanma korkusu başta olmak üzere birçok korkuyu tam olarak aşamamış, kurbanlar için suçluluk duymasa da masum yanının arada tereddüte düşüren ve daha fazla ilerlemeden geri dönmesini söyleyen fısıltılarına da kulaklarını tıkayamamıştı.
İşini yaparken soğukkanlılıkla halledecek kadar duygularına hakimdi. Usta bir katilde bulunması gereken zekaya ve kurnazlığa da sahipti. Ancak bir zayıf noktası vardı;Bağlılık. Bir kişiye,bir yere,duygulara yahut bir plana bağlı kalmak usta bir katil için kendi kuyusunu kazmakla eşdeğerdi. Değişime açık olmayanların hayatta kalamadığını yakın çevresinde fazlaca kez gözlemlemişti. "Değişmeyen tek şey değişimdir" felsefesini kendilerine yediremezlerse eğer, sonları hep aynı oluyordu:ya yakalanıyor,ya öldürülüyorlardı. Ya da hem yakalanıp hem öldürülüyorlardı. Ancak o çoktan bu bağını koparamayacak kadar uzun süredir bir kişi için yaşıyordu. Bir amaç için plan yapıyor,bir yere,onun kalbine ait olabilmek için çabalıyordu. Ne katil olmayı,ne de psikopat biri olarak anılmayı istemişti. Sadece onu yanında gülümserken görebilmeyi, çocukluğunda birlikte evin önündeki merdivende oturdukları zamanlarda yaptığı gibi kokusunu-ilkbaharda çiçeklerden yayılan,yağmur sonrası toprak kokusuyla harmanlanan kimsede bulamadığı o tarifsiz güzel kokuyu- doyasıya içine çekip huzur bulmayı diliyordu. Ona ulaşıp yanında kalmalıydı... Hiç kaybetmemesi için de kalbi yalnızca kendisine ait olmalıydı.
"Ve bu uğurda bir katil olarak ölmeyi sorun etmiyor,aksine kendisine bir gurur kaynağı olarak görüyordu."
Adımlarını evin önüne ulaştığında durdurdu ve parmak uçlarında dönüp etrafına bakındı. Konumunun getirdiği avantaj sayesinde kolay bir av olacaktı. Ormanlık bir alanın ortasında tek başına duran,küçük,ahşaptan bir evde, araştırmalarına göre yanında kimsesi olmadan yaşayan hedefi,yirmili yaşlarındaki bir erkekti. Evin etrafında kamera ya da herhangi bir güvenlik sistemi bulunmuyordu. Büyük ihtimalle sabah dil okuluna gideceği için erkenden yatmıştı. Ardında nelerin döndüğünü düşünemeden diğer sıradan insanlar gibi hayatına devam ediyordu. Peşinde bir katilin olacağı ihtimali aklının ucundan geçmemişti...
Bileğindeki kalın saate baktı.
Şimdi.
Tam vaktiydi.
Kurbanları için rastgele bir saat belirler ve o saati bir dakika geçirmeden işini bitirirdi.Gülümsedi.
Ardından da açık unutulan pencereden içeri atladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(24)Twenty Four- EXO
Action"Sesiniz Exo'dan Baekhyun'a çok benziyor Doktor Kang" . Ben zaten "o" yum diyebilecek kadar güvende hissedebileceğim bir günün gelmesini dilerdim sadece... . Saklanmak zorundayım. Çünkü ben... soyumdaki insanlar;annem,babam,kuzenim... Bütün akrabal...