(Exo'nun twenty four adlı şarkısından esinlenerek yazdığım bu kurgu polisiye türündeki ilk deneyimim olacak. O yüzden hatalarım çok olabilir. Sizden istediğim bütün düşüncelerinizi iyi ve kötü yönüyle belirtmeniz. Umarım sizlerin de sevebileceğiniz iyi bir sonuç ortaya çıkarabilirim,keyifli okumalar dilerim.)
^Tüm cinayetlerini titizlikle işleyen usta bir katil...
Londra kentinin Weybridge noktasında ardı arkasına işlenen cinayetler yaşayanları telaşa düşürmektedir. Her 24 saat içinde bulunan bir ceset kentin halkında "Sıradaki ben miyim?" Sorusu uyandırmakta,can güvenlikleri garanti edilemeyen kentlilerin büyük bir kısmı diğer kentlere göç etmektedir.
^Ailesinin öldürüldüğü gün kayıplara karışan şüpheli bir idol...
"Byun Baek Hyun,25 yaşında.Exo adlı 12 kişilik müzik grubunda vokal. Bir süre önce,kayıtlara göre 08.07.18 tarihinde İngiltere'ye Londra'da verilecek konser nedeniyle grup ile giriş yapmış ve bir daha izine rastlanılamamış. Konser başlamadan hemen 10 dakika önce Baekhyun grup arkadaşı Park Chanyeol'a rahatsızlandığını ve acil hastaneye görünmesi gerektiğini söyleyerek ayrılmış. Chanyeol'ün ifadesine göre gerçekten solgun görünüyormuş ve geri geleceğini düşündüğü için menejere ya da herhangi birine haber vermemiş. Ancak Baek Hyun geri gelmemiş. Chanyeol onun ailesel meselelerinin yanında durmadan çalıştığı için biraz dinlenmeye ihtiyacı olduğunu,kısa bir sürenin ardından kariyerine devam edeceğini düşünüyor."
"Ailesel meseleler hm?" Dedi cinayet masası komiseri ellerini eskimiş masasının üzerinde birleştirerek.Her zamankinin aksine bu davaya daha bir istekli bakıyordu.Karşısındakilerin duyup duymamasını umursamıyor gibi bir şeyler mırıldanıyor kalemiyle küçük notlar almayı da ihmal etmiyordu.
"Seni bir gün bulacağım,Byun Baek Hyun!"
^Bütün olaylar tek bir yere çıkıyor...
Zehirlenme,boğularak öldürülme,organ hırsızlığı ve daha canice yöntemler... Her ne kadar farklı yöntemlerle işlense de cinayetler,hepsinin birbirine bağlandığı bir nokta var...
"Yani Byun Baek Hyun şüpheli değil,hatta tehlikede mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(24)Twenty Four- EXO
Acción"Sesiniz Exo'dan Baekhyun'a çok benziyor Doktor Kang" . Ben zaten "o" yum diyebilecek kadar güvende hissedebileceğim bir günün gelmesini dilerdim sadece... . Saklanmak zorundayım. Çünkü ben... soyumdaki insanlar;annem,babam,kuzenim... Bütün akrabal...