#1

157 3 13
                                    


😂😂😂

---

Hellooo
Jam une perseri, disa mund te thone prap ky ⚡
Pooo jam prap une 😋
Ok ok bolle tani!!!!

Sic do e vini re ky nuk eshte perseri nje histori, as prolog, etj, eshte thjesht nje shkrim. Qe ishte vertete e nevojshme ta beja. Ne fund te leximit (apo dhe ne mes) disa mund te thone "po ky seriozisht me keto". Ne fund eshte profili im dhe shkruaj ca me jepet, plus eshte dhe nje shpjegim per ata qe me ndiqnin normal.

Fillojm...

Atehere se pari doja te thoja qe do ti bej nje update profilit ne wattpad, ose me sakt ndryshime. Do heqe - pothuajse- cdo gje, sepse sipas meje duhet kam 2-3 vite dhe ndryshime kam ber shume pak.

E dyta, me FALNI kaq SHUME 😭 qe kam lene pas por kaq passs dore historit qe kam filluar dhe i kam lene per gjysem. Problemi eshte se kam ide fantastike ne mendjen time, por nuk i shkruaj dot. Me falni mund te kem humbur shume ndjeksa nga vonesat ne fakt ju kuptoj shume mire, se ashtu ndodhe dhe mua kur bejn ata qe pres update pas 100 vitesh. Nuk e di, i dua ti perfundoj por nuk e di kur (nese ka nje kur) , nuk ja kam idene. Me falni.

Tani vine pjesa me e bukur...

A ka mundesi ju qe shkruani 2-3 here ne bacheche "mund te lexosh librin tim, kam publikuar nje histori te re hidhi nje sy, me pak fjale keto te ngjashmet". Mbase do dukem i keq por jane vertete te bezdishme. Domethene do tjetri, ca ka tjetri, se do te lexoj vetem ato qe ZGJEDHE vete...nuk ka. Tjetra pa pike lidhje te dergon linkun ne mesazhe pa asnje "ckemi", me erdhi t'ia thyaja telefonin ne koke. Te sajin se te timin e dua.

Me e bukura ishte njera ne bacheche shkruan "librat e tu jane jeteeeee", thashe mi kane pelqyer por jo me jarge nga mbrapa. Bera nje kontroll, librat nuk ishin as ne liste nga ajo nuk me kishte ardhur asnje koment dhe like nga ai profil. Nese librat e mi jane jeteee nje nga keto minimumi do ta bente.

I urrej leccapiedi dhe leccaculo (kush di italisht i kupton). Te lepihen vetem per te bere reklam historive te tyre. Mos e beni me njerz seriozisht eshte gje e shemtuar
Une kam fituar dhe deshtuar me ca kam shkruajtur vete, pa reklama pa dergime mesazhe pa lidhje. Kam shkruajtur per ndihme dy here, nje goce nuk me ktheu pergjigje, dhe pas kaq kohesh me shkruajti "hidhi nje sy bla bla bla" i thashe me ca fyfyre me shkruan, ajo filloj te anashkaloj (gje qe une urrej anashkalimin ne bisede) duke ma heshur mua fajin. Me ndihmoj Gjergji (qe te gjithe e njihni besoj) ka lezet ktheu tjetri pergjigje pas 1 ore e ca me sa mbaj mend, se sa per ate ajo ka qene vertete femer debile.

Pale konkurset qe kane deshtuar (administratorja ma siguroj per ne qershor tani po mbaron korriku e pyeta kastile qe do jete i rregull apo jo na doli sterrrre 😂) , ose ato qe vazhdonin dhe qe mbizotron korrupsioni, vetem se ty te kishte mik dhe tjetrin jo dhe i vendosje pike te uleta. Nejse.

Wattpadi me pelqen si bote dhe si rrete social shume e vertete 😊. Te jepe mundesine te lexosh ca shkruan mosha jote, ajo me e maxhe ose me e vogel. Ka nxjerre dhe libra te publikuar nga pelqimet e medha.

Wattpadi ka ndyshuar, si ma tha dhe nje kosovare (qe prap besoj se e njihni) nje nga te paketet/at shqiptare ne fillim ku kishte vetem 2-3 libra shqip. Tha "ne fillim nuk ka qene keshtu, nuk votonin dhe lexonin se te kishin vetem mik, lexonin per qejfin e tyre,dhe me e rendesishmja atehere kishte LIRI. Dicka qe tani nuk eshte me, vetem interes dhe korrupsion."

Tani po i bije shkurt se u lodha, dhe e zgjata shume. Por si thashe duhej ky shkrim.

Dua ti fshij historit qe kam ti bej te papublikuara, nje dite nese vine si gjithmone i shkruaj dhe fundin.

10 komentet e para vendosin ti mbaj apo jo, nese do kete prap si gjithmone 😂😂😂😋😘
Nese nuk do kete do vendos une pastaj, se jam pak i pavendosur ne kete pike, dhe dua te shikoj.

Plus po mendoj keto dite per nje mini projet (histori te re) . Por kete here hahaha do ta publikoj kur ta di me siguri si do ta vazhdoj dhe perfundimi si do jete.

Instagramin dhe fcebookun do ta le ne bio kur ta ndryshoj keto dite do ti vendos, per cdo gje, per te folur, keshille, miqesi etj 😆😉😊😋

Me sa mbaj mend kaq doja te thoja.

Dhe ah, vendosa ketu do bej te gjitha sqarimet coverat qe me kerkojne, kapituj, shkrime qe kam nevoje per te shkruaj.
---

Kenga qe kam vendosur u be tashme nje nga shume fiximet e mija, dhe i adhurojjjj po ashtu ata te 3 qe kane ber dhe e kendojn kengen jane adhurimi vete 😍😻
PS: fotot nuk kane lidhje ndonjehere me ca shkruaj thjesht me pelqen dhe i vendos. Sepse jo cdo here duhet te kene lidhje.

Shihemi.

Byeee!!!

#FUCKOFFDove le storie prendono vita. Scoprilo ora