→19←

2.6K 238 88
                                    



▓▓▓


"Demek sensin o küçük afacan."Baekhyun karşısına oturmuş küçük kızı incelerken ne söyleyeceğini bilememişti.




"Küçük demeyi bıraksanız Bay Byun ve tanrı aşkına çok güzelsiniz. "diyerek aniden öne eğilip Baekhyunun yanaklarını küçük avuçlarının arasına aldığında Baekhyun, tenindeki ani sıcaklıkla donup kalmıştı.



"Gerçekten tenin çok güzel, neden erkeksin ki? Kız olsaydın seni babama ayarlardım ve ünlü bir anneye sahip olurdum "diye Mia gözleri kısılana kadar gülümsediğinde Baekhyun ne diyeceğini bilememişti. Bu duygular ona tuhaf geliyordu.







"Miaa!Çek elini ondan! "Restoranda kalın ses yankılandığında küçük kız gözleri kocaman açılmasına rağmen Baekhyunun yanaklarını bırakmayıp  biraz ötesindeki babasına dönmüştü.



"B-Baba"




"C-Chanyeol! "


▓▓▓▓▓

FlashBack

8.Ay

Yemeye çıkmak ister misin? Bir aydan  fazla bir süredir hiçbir yere çıkmadın. "

"Manyak mısın sen ?Bu evden neden çıkmak isteyeyim, havuzu var tüm hizmetçiler elimin altında ve canım çektiği her şey bir sözümle önüme diziliyor sence o gereksiz insanların arasına çıkmak istiyor gibi miyim? 

Chanyeol Baekhyunun çıkmış karnıyla elindeki büyük tabaktaki meyveleri bir yandan ısırıp  diğer yandan konuşurken gülümseyerek onu koltuğa oturtmuş  ve uzun kanepede uzanarak başını Baekhyunun ayağına indirip yanağına değen karna doğru dönmüştü.


"Çok tatlı olacak bence."diyerek büyük elleri şişmiş karnı okşarken Baekhyun Chanyeolun ilk kez bu kadar ona yaklaşmasıyla şaşkındı.

"B-bilmiyorum. "



"Onu gerçekten bırakacak mısın? "Diye Chanyeolun bakışları karnından ayrılıp meyve tabağıyla bakışan adama döndüğünde cevabını almıştı.




"Cevap verme, bunun için daha bir ayın var. Güzel bir yemek hazırlatıyorum gizli bahçemi daha keşfetmediğini varsayarak.Bu geceki tutulmayı benimle, orada yemek yerken izle. "diyerek uzandığı yerden kalkıp üst kata giderken Baekhyun meyve tabağını sehpaya bırakarak kalbini zorlayan şeyden kurtulmak için kendini bahçeye atmıştı.

FlashBack End



.
.
.


ZenginPC
Sana ondan uzak dur dedim.
Ne hakla kızıma
Yaklaşırsın?


BBH
Ben
Ben
Kızın olduğunu
Bilmiyordum.
Chanyeol o
Kız

ZenginPC
Adı Mia
Evet adını bile bilmediğin
Kızın.
Kızımın aklını bulandıracak,
Onu kıracak
Bir şey yaparsan seni sinek
Gibi ezerim Byun.


BBH
Bilseydim
Buluşmazdım.
Onu
Küçük bir hayranım
Sanmıştım.

ZenginPC
Her neyse
Bir daha
Hiçbir şekilde
Ona yaklaşma Byun
Bu son uyarım sana.




BBH
Onu öldürecekmişim
Gibi konuşma Chanyeol.
O benimde kanımdan.



ZenginPC
Değil.
Sen o bağların hepsini
Doğduğu gün
Bana devrettin
Onunla hiçbir bağın yok.
Şimdi rahat bırak bizi.
Baba kız tatil yapacağız.



BBH
Peki.

Susma hakkımı kullanıyorum. 😊
İyi geceler

 😊İyi geceler ♥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Fuck me "Restroom" ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin