→2←

6K 332 178
                                    

♨♨♨


Ünlü milyonerin yaptığı açıklama tüm halkı kıskançlıktan öldürecek kadar can yakıcıyken milyoner, açıklamalarına şöyle devam etti

"Para saymaktan,saydığım paraları koyacak,banka ,ev,kasa bulamamaktan sıkıldım.Her şeyi değil tabi ama kağıt ve altın bebeklerimin yarısını vicdanlı olduğum için ülkedeki tüm kimsesiz çocuklara ömürleri boyunca istedikleri eğitim masraflarını karşılamak için bağışlıyorum kalanı da ilerde olursa çocuklarıma,onun çocuklarına ,çocuğumun çocuğunun çocuğuna kalacaktır.Ben götümü altın peçeteyle sildiysem yedi neslimde silsin."diyerek rahatlama "Relax home" dediği ultra zengin otobüsüyle dünyayı gezmeye başlamıştır.Geçtiği yerlerde yapacaklarını kimse tahmin edemiyor.

Eğer bu otobüsü görürseniz  altına, üzerine atlamayı unutmayın.

Eğer bu otobüsü görürseniz  altına, üzerine atlamayı unutmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.

.

.

Delirmenin sınırlarında yaşıyorum buna rağmen ,durmadan çalışarak buna daha ne kadar  devam edeceğimi düşünürken yönetmenin sesiyle götümün donduğu yerden kendimi sürüyerek kaldırdım.



Zaten dışında bok yüzen  bozuk bir tuvaletin olduğu yetmiyormuş gibi rahat rahat içimdeki kötülükleri atmama bile izin vermiyorlardı.

"Dublör olmak cidden bu tuvalet gibi boktandı."


Sonunda iç sesim kendini dışarı vurduğunda yönetmenin kötü bakışlarından beni duyduğunu anlamıştım ama boş versenize bu dağ başındaki tek seçeneği bendim ve beni kovamazdı.Yani ben öyle umuyordum. Çalışkandım, hızlıydım,şikayet etmezdim kolay kolay böyle bir salağı nerde bulabilirdi ki...




"Byun Baekhyunnn,benim  çirkin dublörüm dayak yiyişini zevkle izleyeceğim.İnandırıcı olmaları için biraz sert olmalarını söylemiştim.Dikkatli ol."


Evet birde bu vardı.Her işinde, filminde, senaristlerden, yapımcı ve yönetmelerden onun düblorü olamamı isteyen bok parçası Hee Yin iti...


Benimle ne derdi olduğunu bir türlü anlayamıyorum ama gerizekalı sayesinde iyi para kazanıyordum.Yani bazen elimin kolumun kırılmasını saymazsak.


"Salak salak bana bakacağına git giyin ve o dağın tepesine çık."diyerek omuzuma omuzunu vurarak geçtiğinde ezik olduğumdan bir kez daha nefret etmiştim.

Rahatlamaya ciddi anlamda ihtiyacım vardı.
Belkide iyi bir sekse..

.

.

.


Sahne 17  çekim 45


"Baek bak bu son sahne elinden geleni yap artık akşam oldu."


Ağrıyan kaslarıma lanet ederek ayağa kalktığımda yönetmenin yanında oturan ve bana eziklercesine sırıtarak bakan adama gözlerimi devirmiştim.

Emin daha ikinci çekimde usta iş çıkardığım sahneden tekrar tekrar beni daha sert dövdürterek bir şekilde rahatlamaya çalışıyordu.


Ve bu ciddi anlamda sinir bozucuydu.
Sonunda kırkbeşinci çekim bittiğinde ayaklarım beni taşıyamayacak kadar yorgun düşmüştü ve bir köşe de set toparlanana kadar dinlenmek istemeye hakkım vardı diye düşünmüş  bir köşeye kıvrılmıştım.

Ve o kıvrılmanın beni kurtlarla başbaşa bırakıp ona sığındıracağını bilseydim yıllar önce yapardım.

Anamm başladık. Aslında bölüm atmayacaktım Stop bitene kadar ama dayanamadım.

Eğer bir sürü yorum olursa bölüm atmaya devam edebilirim. ♨♨♨

 ♨♨♨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Fuck me "Restroom" ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin