5. bölüm ★

183 14 7
                                    

Evet yeni bölüm geldi. Bu bölüm biraz kısa oldu gibi. Okuyucu sayısı için hepinize çok teşekkür ederim.Votelamayı unutmayın. Umarım bölümü beğenirsiniz. Kocaman öpüldünüz :* Sıramın üzerinde açık olan matematik kitabını harıl harıl okuyordum ve tabiki hiç birşey anlamıyordum. Matematikten nefret ettiğim için mi başarısızım yoksa başarısız olduğum için mi matematikten nefret ediyorum hiç bilmiyorum. Dün tüm gün gezip sınava hiç çalışmassam şimdi bu hallere düşmem gayet normal aslında. Öğretmenin sınıfa girmesiyle içimi korku kapladı. Kitaplarımı hızlıca çantama koydum ve sınavı beklemeye başladım. Önüme gelen kağıda kötü bir bakış atarak birinci sorudan başladım.

"Hadi çocuklar kağıtları uzatın" diyen öğretmenin sesini duyduğumda son soruları yetiştirmeye çalışıyordum. "Ada ver artık kızım" Öğretmen elimden kağıdı aldı. Gitmeee diye haykırmak istesemde hiç birşey diyemedim. Bu öğle yemeğinden önceki son dersti.

Karnımın gurultularını bastırmaya çalışarak merdivenlerden aşağı indim. Morelimi bozmamaya çalışıyordum. Tost ve ayran alıp masaya oturdum. Sessiz bir şekilde tostumu yiyip insanları inceliyordum. Acaba popüler kızların gerçekten de tek umursadığı şey indirime giren fondotenler miydi?  Yada bilerek mi kendilerini böyle gösteriyorlardı? Hiç bir insan göründüğü gibi değildir sonuçta mesela ben dışarıdan çok sessiz, utangaç bir kız gibi görünüyorum ama içim kimsenin tahmin edemeyeceği kadar gürültülü ve karışık. "Selam güzellik" sesini duyduğumda kafamı yana çevirdim. Kuzey miydi? Bana güzellik demişti. Beni güzel mi buluyordu acaba? Tamam sus Ada. "S- selam Kuzey otursana" dedim tostumu masaya bırakarak. Esnek hareketlerle yanıma oturdu.  "Niye yalnızsın Demir yok mu?" dedi bal rengi gözlerini gözlerime dikerek. Bakışlarımı kaçırdım. "Ha yok biz sınavdan çıktık, matematik sınavından. O bahçeye çıktı sanırım"

dedim. Kurduğum cümlelere hayrandım gerçekten. "Anladım. Peki sınavın nasıl geçti?" dedi yarım gülümsemesini yüzüne takarak.  Böyle gülümseyince öyle tatlı oluyordu ki kesinlikle tarif edilemezdi. "Yani çok iyi değil. Matematiğim berbattır da" dedim tatlı bir şekilde gülümseyerek. Tabii ne kadar tatlı görüne bilirsem artık. "Öylemi benim matematiğim çok iyidir. Sana ders verebilirim istersen" dedi. Kuzey ben aynı ortamda ders çalışmak. Ne kadar salaklığımla rezil olabilme ihtimalim olsada Kuzey'le başbaşa ders çalışmak gerçekten süper romantik olabilirdi. "Benim evimde çalışırız. İkimizinde uygun olduğu bir gün belirleriz ne dersin? " diye devam etti. Ses tonu bile kabul etmeme yeterdi. "Peki olur. Salı günleri boşum" " Tamam süper, sana mesaj atarım" dedi. Gülümseyerek ayağa kalktı ve yavaş adımlarla yanımdan uzaklaştı. Yarım kalan tostumu masada bırakarak ayağa kalktım. Bahçeye çıkıp biraz hava almak istiyordum. Bahçeye çıktım çıkış kapısının yanındaki banka oturup elimdeki kulaklığı kulaklarıma götürdüm. Sesini sonuna kadar açtım. Esen rüzgar ve müzik iyi bir ikiliydi. Gözlerimi kapattım. Sınav dışında Demir'i görmemiştim. Kabul etmiştim. Kuzey'le aynı ortamda olacaktık. Ne yaptığımız önemli değildi. Ders çalışmak gibi sıkıcı bir şey bile Kuzey'le eğlenceli olabilirdi. İlk kez onun odasını görecektim. Heyecanlı gibi birşeydim sanırım. Aslında daha heyecanlı olmam gerekirdi. Bunu koşarak Eylül'e anlatmam ve bugünün tarihini biryerlere kaydetmek gibi. Bunları yapamamış olmama şaşırmıştım. Kuzey'e ilgim falan mı azalmıştı yoksa? Hayır canım yok öyle birşey. Daha fazla düşünürsem delireceğimi hissettiğimden banktan kalktım. Tuvalette elimi yüzümü yıkadım. Sırama oturup dersi bekledim. Yanıma oturan birini hissettiğimde kafamı yana çevirdim. "Naber prenses?" Yanıma oturup gülümseyen Demir'e karşılık verip gülümsedim. "İyiyim, sanırım. Biraz kafam karışık" dedim vücudumu da yana doğru çevirerek. "Bir sorun mu var?" dedi ciddi bir sesle.  "Yok hayır. Bugün Kuzey'e matematik sınavımın kötü geçtiğinden bahsettim. O da kendisininkinin iyi olduğunu ve istersem beni çalıştırabileceğini söyledi" dedim nerdeyse tek nefeste. Bunu Demir'e söylemek garip gelmişti. "Nerde vericek dersi ? evindemi" dedi ciddi sesi biraz hafiflemişti ama hâlâ beni korkutuyordu. "Evet salı günleri 2 saatlik" dedim gözlerine bakmamaya çalıyordum. Çok kızgın bakıyordu. "Hayır Ada olmaz. Bu kadar saf olma sana neler yapabileceğini düşün" dedi. Yüzümü buruşturdum. "Hadi ama Demir sadece ders çalışacağız. Kuzey'in bir sevgilisi var zaten"

Bay Yıldıza NotlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin