(Fejezet 2) A Tálent Show elött

17 0 0
                                    

Az 1. napon: Még sok időm volt mire én kerültem sorra ezért el mentem egy kicsit sétálni.

-Nagyon félek! gondoltam magamban. -Nem fog sikerülni!!! Mondtam véletlenül hangosan.

Ezt viszont egy Fiú meg hallotta és megkérdezte és mondta hogy: - Szia! Én Liam Payne vagyok. Téged hogy hÍvnak ?? És amúgy mi nem fog sikerülni? Kérdezett mindent egymás után.

-Szia én Liliom vagyok és az anyukám be jelentett egy tálent showba mert azt mondta hogy szépen tudok festeni és amúgy te nem egy Énekes vagy? Válaszoltam és meg lepöttem.

- Hát de énekes vagyok de ha szeretnéd akkor megnézlek ahogy festesz és akkor majd talán nem fogsz ennyire félni tőle OK?? Kérdezte kÍváncsian.

- OK de kell valami álca hogy ne ismerjenek fel téged az Emberek OK? Válaszoltam neki és szerintem szerelmes lettem első látásra.

-OK. Válaszolta vissza Liam és mentünk gyorsan be vásárolni.

Vettünk egy Parokát, másik Ruhát és egy nyakláncot hogy olyan hippisen nézzen ki.

Nekem nagyon tetszett de hirtelen azt kérdezte tőlem hogy singli vagyok e.

Azt válaszoltam neki vissza hogy igen.

Egyszer csak meg könnyebült de most már siettünk mert már majdnem én voltam soron.

Oda értünk és pont én jöttem. Pont a terembe készülődtem de egyszer csak megfogta Liam a kezem és bele suttogta a fülembe hogy "sok szerencsét" és meg puszilta az Arcomat, el pirultam és bementem a terembe.......

FOLYTATOM...

a festöművészDonde viven las historias. Descúbrelo ahora