Çok Okunmam Var Ünlüyüm Yaklaşma Moruq

72 21 52
                                    

Ah Ah, başımızın belası bir konuya değineceğim.

Alınanlar yaklaşmasın, zira bu virüsü barındırabilirler skkskdje.

Bu virüs nedir?

Okunma sayısı artınca havalanan "yazar" egosu.

Atıyorum barbara palvin, francisco lachowski başrollerinde olan bir hikaye yazmış.

Böyle kitaplara aşırı bayılanlar da

(Küçüklü uzunlu açıklama: Neden bayıldıklarını cidden anlamıyorum. Böyle hikayelerin çoğu özenilmemiş, yazım hatalarından geçilmeyen, doğru düzgün bir kurguya bile sahip olmayan hikayeler. Bu hikayeler, wattpad'in okunmaya değer özgün içeriklerini engelliyor.)

hemen okuyorlar. Halbuki özenilmemiş bir şeydir. Bana inanmazsanız gidin kendiniz bakın mesela. Yazım hatasından geçilmez.

Bakın bunu her yerde söylüyorum ben, şimdi bu bölümü okuyup da senin de Bizim Tayfa kitabın var diye gelen olursa bana sinir krizi geçittirmesin.

Ben her yerde her zaman söylüyorum, Bizim Tayfa kitabım sağlam bir kurgu değil. Ancak diğerleri kadar da yazım hatasından geçilmeyen özensiz bir kitap değil. Beğenmesem de orada tutmamın sebebi isteyenleri kırmamak. Ve ben o okuyucu sayısıyla asla övünmedim, övünmem.

Ama gerçekten bazen kaldırmak istiyorum onu. Çünkü görüyorum bazıları okuma listelerine ekliyor. Ve listeye baktığımda şu isimli kitaplarla karşılaşıyorum:

"Üvey Abim"

"4 Abim"

...

Ve tiksiniyorum. İşte o zaman gerçekten kaldırmak istiyorum kitabı.

Bu abili kitap yazanları hiç mi hiç anlamıyorum.

Klasik kurgu şu:

Üvey abisi oluyor. Çok soğuk biri erkek. Kız da tam anlamıyla salak. Ve aa ne tesadüf! Birbirlerine aşık oluyorlar.

Siz bu kitaplarda hep kızı küçümseyerek salak yapmak zorunda mısınız?

Cidden kendi cinsiyetim adına sizlerden utanıyorum.

Kız saf değil bildiğin salak oluyor.

Artık saflıkla salaklık arasındaki farkı anlayın.

Güya kızımız saf ama kafası anca fesat işlere çalışır. Diğer her şeye karşı salaktır.

Erkek de bad boy.

Allah için bad boy ne ya?

Kıskanç bir şizofrenden bir farkı yok.

Kıskançlıktan delirmeyi de çok iyi sanıyorsunuz.

Karısı kocasından ayrılmak istediği için karısını öldüren cani kocalar var ya,

Alın işte hayalinizdeki kıskanç kötü adam.

Sevmek özgürlüğünü kısıtlamak değildir.

Sevmek giysisine karışmak değildir.

Sevmek kıskanmak adı altında arkadaşlarına karışmak değildir.

Bu sorunu en iyi bilenlerdenim.

Çünkü en yakın çocukluk arkadaşımdan birinin sevgilisi aynen böyle.

Ve o çocuktan tiksiniyorum.

Kıskanmak adı altında kızın instagramının şifresini aldı.

Güya "sahipli" göstermek adı altında kızın profiline sadece ikisinin olduğu fotoğrafları atıp geri kalanını sildi.

Sen eğer ona güveniyorsan ınstagram şifresini de almazsın hiç kusura bakma.

Ve yine kıskanmak adı altında kızın instagramdaki dm kutusunda dolandı.

Ona her mesaj attığımda sevgilisi çıkıp beni onunla konuşturmadı.

Ve yine kıskanmak adı altında instagramını sildi.

Bu resmen özel hayata tecavüz!

Bu sevmek değil!

Bu kısıtlamak!

Bunun farkına varın artık!

Ve kıskanmak adı altında özgürlük kısıtlaması olan kıskançlık olaylarını yazmayı bırakın, okunması artan kişiler.

Onlar bunları okudukça o hikayedeki gibi sonu güzel bitecek sanıyorlar.

Güzel değil.

Sırf okunma uğruna bu iğrençliği yapmayın.

Matmazel'den sevgilerle.

Matmazel ile DelirmecelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin