Part 2

132K 250 43
                                    


Seks bersama kami di Melaka tu, tidak habis di Melaka saja. Dalam kereta masa perjalanan balik pun aku menghisap batangnya.... sampai dia pancut dalam mulut aku... aku telan semuanya... dan dia memain mainkan kelentit dan pepek aku masa memandu... ermmm basah sampai la ke Tol Sg Besi!!

"Kita ini dah tentu akan main lagi..." kata boss aku.

Aku kata Ye, dah tentu... aku cakap yang aku puas sangat di Melaka... dan mesti masa di pejabat nanti dah berlainan sikit.... aku betul2 dibuai nafsu seks dengan boss. Pernah masa aku didoggie, suami aku called. Dan aku layan macam biiasa, sambil Boss aku fuck aku pelan pelan.... dan memang aku tak tahan. Kejap saja berbual dnegan suami aku tu... aku harap dia tak syak apa apa lah. Ermm... aku dah curang dan sambil berbual dnegan suami, pantat aku kena fuck dengan batang lelaki lain... teruknya aku ni!! Fuck!! Aku bini sundal yang curang!!!

Seminggu lepas balik dari out station di Melaka itu, boss telah menyerahkan kunci pendua rumah kondo di TTDI untuk senang aku tinggal berdekatan ke pejabat katanya ( aku tahu niat dia tu, sebenarnya untuk senang dia datang berjumpa aku dan fuck aku.. hihihi!) dalam hati aku begitu seronok kerana setiap malam akan aku dapat batang boss. Rumah dia pun sebenarnya tidak jauh dari situ hanya beberapa minit saja dari kondo miliknya tempat aku menginap,lagi pun setiap malam kami boleh bersama.

"Ija, .." dia peluk aku, dikucupnya aku. Aku kaget pulak... tak sangka pagi2 lagi boss nak kiss aku.. ermm... berair pantat aku masa tu... dia ramas2 tetek aku ni.

"Ermmm bang..." aku berdengus saja la, sedap ke peluk... dan diraba!

"Ni kunci utk kondo unit di TTDI.... utk u baby..." katanya dan aku senyum... ini kondo unit di TTDI - kawasanmewah ni, utk aku ? aku rasa ni untuk dia senang datang nak fuck!! Mengemut cipap aku masa aku fikirkan tu.

Petang itu juga lepas office aku pergi jenguk unit tu... best juga. Aku suka kondo ni. Luas, modern dan cantik. Since hubby aku jauh, aku pulak dah di bandar besar ni.... So, aku bebas kemana saja yang aku hendak pergi, unit kondo sendiri - ada privacy lagi! Tapi buat masa ni, aku lebih suka duduk dirumah dengan menonton tv, memasak, mencuci pakaian dengan mesin basuh, semua peralatan lengkap. Aku mula la 'berpindah' sikit sikit ke unit kondo boss....

Berbalik pada citer aku dan boss Maliq - Ada suatu hari Jumaat seperti biasa aku ke pejabat pagi tu dengan berpakaian kebaya pendek yang ketat berwarna hijau muda. .. kain ketat terbelah berwarna hijau gelap sikit. Ni memang pakaian biasa aku ke pejabat, kalau tak aku pakai skirt dan blouse.. berjaket dan mesti pumps tinggi lah!

Setiap pagi aku perlu laporkan tentang pergerakan boss untuk hari tersebut, selepas pintu diketuk aku masuk dengan mengucapkan selamat pagi dan Mata dia memandang seluruh tubuh aku... mesti dia stim nampak alor tetek aku... dan bra hitam yang nampak melalui lubang2 renda kebaya aku ni!!

Terus aku ke kepangkuan bos kerana malam Jumaat sebelum tu kami tidak bersama! Nak sangat rasa pelukan dia!!

Terus aku yang mula mencium pipi dan bibir boss, horny sangat aku pagi itu, boss pun sama juga. "U ni cantik sexy la Eja..." dia menarik tangan aku untuk berdiri dan terus kami berkucupan sambil tangan nakalnya meramas ramas punggung aku yang bulat, sesekali tangannya meramas tetekku yang besar ini. "Ermm i suka body u ni sayang.... sedap!!"

Aku rasa nikmat dan berdengus saja.. lemas aku dalam pelukan boss. Basah pepek aku masa tu... mengemut saja.

Hampir 4. 5 minit dia mengomol aku dan mencium2 aku, dia kata dia nak hisap dan gigit pangkal tetek aku... ermm.. dan nyonyot tetek aku... Basah dah pepek aku bila dengar dia kata gitu... mengemut ngemut nak disumbat dengan batang mamak da tu!! Lalu di buka butang kebaya aku... ermmm... aku biarkan saja.. aku pun dah sangat horny. Tangan aku meraba2 batang keras dia...

Liza Isteri CurangWhere stories live. Discover now