Suatu pagi aku bangun dari tidur agak awal sekitar 6:30 pagi setelah itu aku terasa sangat horny, kerana telah hampir seminggu suamiku bertugas dan tinggal di Port Klang. Akibat tidak tahan sangat pagi itu , aku tanggalkan baju tidur nipisku separas peha - baju tidur aku memang nipis... paras peha, dan akalau tonggeng sikit jer dah nampak lah cipap aku dari belakang - baju tidur mengiurkan, kata suami aku!! Kalau tak pakai bra atau penties, sah nampak dari luar lah tetek dan puting aku ni... tundun pun nampak jelas... nipis sangat... hubby aku kata, jangan pakai di luar bilik tidur.. nampak dek orang mesti akan terangsang !!
Kerana terlalu horny.... dah basah cipap ni pagi2... lalu tangan meramas-ramas tetekku dan sebelah lagi meraba-raba cipapku yang sudah kebasahan. Waktu pagi selalu saja horny.... Aku jolok2 dua jari dan aku gesek2 kelentit aku, aku bayangkan boss aku dulu tu memantat aku, lepas tu aku bayangkan si mamak Amir tu - aku tak tahan sangat dah masa tu... aku horny!!!
Sehingga aku klimaks pagi itu selepas 15 minit dengan mengunakan2 jari masuk ke dalam cipapku. Aku menjerit dan mengerang kesedapan pagi itu kerana terlalu sedap aku mengesek menenyeh kelentit aku... dengan bayangan Amir memantat aku dari depan dan aku menghisap batang Boss aku dulu tu.
Kebetulan pula semalam emak telah datang dan ambil anakku untuk dibawa ke Melaka ziarah sepupunya yang sakit. Aku beritahu yang suami akan balik 8 malam nanti, dan tidak dapat turut sertai mereka.
Dah hampir setahun aku menjadi suri rumah sepenuh masa sebab maid telah berhenti. Sesekali bila keseorangan begini, selalu aku terkenangkan saat bersama boss aku dulu, abang Maliqe, dan tauke restaurant dulu tu, si Amir, tahap nafsu seks mereka terlalu kuat, keinginanku selalu dipenuhi. Lebih 8 bulan pantat aku ni kena batang mamak tu... sedap sangat... aku ni kuat seks, kalau malam tu suami bagi seround, tengahari tu Mamak Amir dah datang bagi aku beberapa round lagi sampai 6 ptg gitu... macam tulah... mana la aku tak puas... sedap sangat sex ni!!
Dengan Boss dulu... di office pun aku kena lenyak... sekuranng2nya satu round, menonggeng memaut mejanya dan dia henyak dari belakang... air mani Boss dia lepas kat dalam.... dan petang sebelum balik sekali lagi... kali tu lama la sikit... sebab dah tak ada staf lain lagi - kalau pagi2 tu memang quickie jer, kalau tak memantat, aku akan hisap dan lancapkan dia, atau dia jilat aku sampai kami cum!! Kenyang dengan air mani dia jer.
Masa dia bagi rumah apartmment unit dulu, memang aku setiap malam dia talanya aku... pergh! Tak tahan dibuatnya... dan kawan dia dan gf dia tu, si Sue, pun ada juga datang... dan masa aku main dengan boss, tengok dia orang main sama!! Sedap giler...!! Mana aku nak puas dengan suami aku tu? Dia balik leat malam, dah penat, kadang2 kesian pulak ... sediakan makan minum dia, dan belai dia - picit2, manja2 sikit dan selalunya dia akan terlena, kepenatan.... aku yg tak dapat kepuasan.. tapi aku faham, siang hari dia kerja kuat... aku pulak dikerjakan kuat kuat ... ermmm!!
Bila Boss dah pindah dan mamak pun balik Penang, aku terkontel kontel lah sorang2... on line jer selalu, dan melancap baca citer abang BG... tapi tak sama lah dengan main real... citer dia memberangsangkan sangat!! Memang basah kalau baca citer2 dia!! Aku dah beritahu dia satu hari nanti aku akan mesejkan citer utk dia karang dan postkan di group.
So, bila dah tak ada pemuas nafsu ni... tak ada btg... aku plan dan fikir pada siapa harusku serah tubuh badan dan pantat aku ni untuk puaskan nafsuku . Bila teringatkan batang mereka yang besar panjang itu ketika berseorangan, aku bayangkan salah seorang dari mereka datang main denganku. Kini semua adalah kenangan,.. alahai... aku ni gersang.... dah dekat sebulan tak dapat penganti mamak tu!!
Hampir pukul 8:00 pagi tu, terdengar aku orang mengetuk pintu rumah dan memberi salam, sangkaku suami pulang terlupa bawa kunci rumah ke, apa ke, dia balik semula.... aku nak goda dia dan dapat satu round pun jadilah. Dengan tergesa-gesa aku capai dan sarungkan baju tidur nipis singkat tu - macam micro mini aktres porno - lalu bergegas untuk membuka pintu dan menyambutnya dgn senyuman.... aku stim dan horny lagi masa tu.
YOU ARE READING
Liza Isteri Curang
RomanceNama aku LIza, 28 tahun, seorang isteri, orang kata aku ni masih cantik dan bergaya, - dan bekerja di salah sebuah firma undang2... boss aku seorang lawyer berjaya, berdarah mamak dan seorang duda. Aku pula isteri orang dan baru berkahwin.