@7@ A Könyvtárban

104 0 1
                                    

Haza mentem Lisával de ott felejtettem a Telóm és egyszer csak láttam hogy a fiuk veszekednek.

Oda mentem hozzájuk és kérdeztem hogy: -Fiuk ti min veszekettek? 

Elösször nem akarták be vallani de aztán végül is azon veszekettek hogy Johnal eggyütt vagyok   és Max csak egy különleges Barát.

Végül mondtam nekik hogy haggyák abba, aztán abba is hagyták én megfogtam a telefonomat és Johnal mentem haza.

A KÖVETKEZŐ NAP!!

Már reggel volt és úgy keltem fel hogy csörgött a telefonom: Lisa volt az. Azt kérdezte hogy tegnap történt e valami??!! El mondtam neki mindent. Le is raktuk a Telefont.

De hirtelen hÍvot Max: -Szia Marry bocsánatot szeretnék kérni a tegnap miatt. Mondta hirtelen.

- Semmi baj csak máskor légy szives ne csináj már ilyet OK??

-Rendben.

-Szia most le kell raknom mert van most egy másik dolgom is.

-Szia. Köszöntünk el egymás tol.

Amugy csak át akartam menni John hoz hogy meg kérdezni hogy jól van e tegnap miatt?!

Elmentem John hoz, csöngettem és aztán be mentem. Vittem neki egy kis ajándékot is.

-Szia John hogy vagy?

-Szia jól köszi csak egy kicsit fáradt és te.

-Én is köszi de amugy hoztam neked egy kis ajándékot.

- De hát Marry ezt nem kellet volna.

- De de most nyizsd ki .

-OK!! Mondta 

Ki is nyitotta és egy Fotó Album volt benne.

-Ebbe bele rakhatyuk az összes fotókat rolunk ha szeretnéd !! Mondtam.

-Ez egy nagyon jó ötlet.Mondta és meg csókolt.

Én is vissza csókoltam öt és hozzá bújtam...

FOJTATOM..😇😇

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 02, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A Lovak VilágaWhere stories live. Discover now