Mikor oda értünkfelhivott Lisa hogy minden rendben vane.
Mondtam neki hogy minden ok és kérdeztem hogy mikor jön ö is ide Párizsba.
Azt mondta hogy hétvlgén jönnek.
Alig vártam hogy megismerjem az ujj Osztálytárschaimat.
Ma volt az elsö napom az Iskolában.
Már anyira vártam hogy oda menyek hogy megismerhesem az Osztálytársaimat remélem Lisával leszek egy Osztályba.
Oda érrem és egy fiu hozzámszolt: - Szia tudod hol van a 11a ? - Hát én sajnos nem tudom mert uj vagyok de amugy hogy hívnak??
- Én John vagyok és te??
- Én Marry vagyok.
- Szép név . Mondta hirtelen.
- Köszi a tiéd is . Mondtam elpirult Arcal
- Köszi. Válaszolt vissza.
- Megyünk meg keressük az Osztályunkat ? Kérdezte hirtelen. - Igen válaszoltam vissza de egyszer csak egy fiu közbeszólt a beszédünkbe: - Hé tudjátok hogy hol van az Osztály 11a? kérdezte.
- Hát nem de gyere velünk mert mi is azt keressük amugy hogy hívnak??
- Engem ugy hívnak hogy Max és téged szép hölgy ?
- Engem ugy hívnak hogy marry de kérlek ne nevezz ugy hogy szép hölgy.
- Ok mondta.
Mendtünk mind a hárman de olyan helyesek voltak hogy majdnem megcsokoltam öket, de John kedvesebb volt.
Hazafele nagyon rosszul voltam és John melletünk lakot ezért elkisért és anyira rosszul voltam hogy elályultam. John idehívta a szüleimet és Korházba kerültem.
John meg a családom nagyon agotak értem. De végül minden rendben lett. John örült hogy minden rendben volt. Haza mentünk írtam Lisának és elmeséltem neki mindent ami ma történt és azt mondta hogy holnap jönni fog és hogy örül nekem.
Aztán mentem aludni.
VOUS LISEZ
A Lovak Világa
Roman d'amourSziasztok! Marry vagyok !16 éves és egy áltlágos Lány aki nagyon szereti a Lovakat. A Családomal elfogunk költözni Párizsba. Ezért másik Suliba kell majd járnom. Remélem sok barátom lessz majd és jol fogom érezni magam ott