PROLOG

310 19 13
                                    

Był to ciepły wiosenny piątek. Uczniowie liceum nie myśleli o niczym innym, jak tylko zbliżający się weekend. Dla klasy trzeciej był to wyjątkowo ciężki tydzień. Zbliżały się bowiem egzaminy maturalne i nauczyciele znacznie bardziej naciskali na naukę. Rekordy pod tym względem bił jednak wychowawca klasy 3e. Klasa owego nauczyciela chodziła jak na szpilkach aby tylko nie podpaść swojemu wychowawcy. Mimo to i od tej reguły znalazł się wyjątek w postaci trójki chłopaków. Byli to przyjaciele jeszcze z czasów podstawówki. Krystian- blondyn o oczach niczym świerza, wiosenna trawa. Złotooki Łukasz o gęstych, kasztanowych lokach, oraz wysoki, brązowowłosy Nikodem- posiadacz hipnotyzujących, czekoladowych oczu. To właśnie oni stanowili odskocznie od typowych licealistów, którzy tylko siedzieli nad książkami, aby jak najlepiej napisać egzaminy. Ta trójka żyła chwilą. Nie martwili się o to co będzie kiedyś. Nie obawiali się konsekwencji swoich czynów. Lubili wyzwania i często się zakładali. Tak też było i tym razem.
-Hej Nikodem! Założę się że nie wytrzymasz całej nocy w lesie!- wyzwanie rzucił Łukasz. Nikodem spojrzał na niego z zaciekawieniem.
-Ja nie dam rady?- zapytał sarkastycznie czekoladowooki.
-Inaczej... założę się o 100 złotych że nie dasz rady- dodał po chwili kasztanowłosy. Jego głos był pewny.
-Szykuj portfel. Dziś po szkole idę na noc do lasu.- 

Po lekcjach całą trójką wybrali się na kraniec lasu. Każdy był pewny swojego zdania. Łukasz i Krystian byli pewni że Nikodem nie da rady. On natomiast wierzył że mu się uda.
-No dobra. W telefonie masz GPS. Będziemy Cię widzieć na komórce. Do zobaczenia jutro- Powiedział Krystian po czym on i Łukasz poszli w swoją stronę. Nikodem patrzył jak sylwetki jego przyjaciół znikają w śród drzew.

-Mam przejebane- powiedział sam do siebie kiedy miał już pewność że go nie usłyszą, po czym niepewnie wszedł do miejsca w którym miał spędzić całą noc.

***
A więc oto prolog. Pomysł na tą książkę narodził się już w wakacje, jednak pisze ją dopiero teraz. Piszcie co myślicie o tym "dziele".
Z góry pisze że okładka została wykonana przez MayCloud1617
Bay!

                                   ~WikaTyka

Syn Lasu [YAOI] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz