☆○o。 。o○☆Az önce dükkanının önünde adını duyduğu sarışına döndü Yoongi. Gitmesi gereken bir evi vardı ama şuan duyduğu isim onu bu anda kalınası kılıyordu.
"Jimin."
Genç adam dükkanın camından gördüğü siyah kabarmış bukleli saçlara ilişti gözü. Hemen elindeki vazoyu sehpasına geri bırakmış bahçıvan üstünü çekiştirip dükkanından sürekli olarak lavanta alan bu adamı selamlamıştı.
Adını bilmesede biliyordu ki bu siyah saçlı genç adam; lavanta aşığı biriydi.
Yoongi kendine kalkan minik ve tombul parmakları görünce kararan havaya rağmen görünmez bir güneşin içini ısıttığını hissetti. Daha sonra bu düşüncesiyle gözleri genç adamın güzelce taranmış ama bir o kadarda kabarmış sarı saçlarına kaydı. Bedeni güneşini tasvirlemek istiyordu ve bunun için gözlerini görevlendirmişti.
Utangaç bir hareketle paltosuna soktuğu elini havaya kaldırıp küçük bir selam verdi. Jimin sürekli olarak, bu beyefendinin çekingen ve bir o kadar kibar hareketlerine kendini şapşalca gülümserken buluyordu.
"Serada ki çicekleri budar mısın hayatım?" Jimin duyduğu sesle aniden arkasını dönmüş ve genç adama son defa bakmaya tenezzül bile etmeden arkadaki evi gibi hissettiği serasına ilerlemişti.
Hayatında kendinden daha önemli bir şeyi varsa onlarda çicekleriydi.
Yoongi, genç adamın yaptığı ani hareket karşısında afallasada aldırmadı, şimdilik bunu düşünmeyecek kadar genç adamın ismini öğrenmesinin mutluluğunu yaşamakla meşgul olmak istiyordu.
Evinin alt sokağına açılan bu çicekçi dükkanı, evini şenlendiren lavantaların enfes kokusunu beraberinde getirmişti. Vitrinde duran çeşit çeşit çicekler genç adamın içini sıcacık yapıyordu. Daha adını bile bilmediği, öğrenmeyede hiç çalışmadığı, bu farklı çiceklerle ilk karşılaşmasıydı.
Binalarla kaplı bu kentte böylesine nezihçe ve şirince bir dükkan açmak tamda gördüğü sarışın çocuğa yakışan bir hareketti.Onu tanımasa bile giyindiği renk renk kıyafetlerle ve boyalı saçlarıyla tarzını ortaya koyuyordu. Yoongi'nin eli istemsizce kömür karası siyah saçlarının arasına gitti. O böylesine bir çılgınlığı yapmaktan son derece çekingen ve karamsardı.
Hayatı boyunca yaptığı en etkili faaliyet Jimin'i görebilmek için evinden çıkabilmesi ve bu sayede evini lavantalarla süsleyebilmesiydi.
Genç adam paltosunun cebindeki kurumuş lavanta saplarını yokladı.Yanından ayırmadığı bu koku onun içini rahatlatıyor, sakinleştiriyordu.
Yavaşça gülümsedi ve bu kalabalık caddede evinin yolunu tutmak adına adımlarını hızlandırdı.
Ve elbette biliyordu ki yarın tekrar buraya gelip içini ısıtan bu dükkandan lavanta çiceği alacaktı.Jimin'le başlayan lavanta sevdasının tek sebebi genç adamı ilk gördüğünde vitrinin en önüne lavantalarını özenle koymasıydı.
Yoongi yürüyordu, kayboldu, tatlı bir heyecana düştü yolu. Hikayesinin kahramanları ; çiçekçi çocuk ve lavanta çiçekleriydi.
Onsuz güz.✿ ✿
『Lavantaya aşık Min Yoongi'e ,
sevgilerle.Park Jimin 』
☤𝒷𝑒𝓁𝓁𝒶𝓃𝒸𝑒☤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✥ 𝓎𝑜𝑜𝓃𝓂𝒾𝓃 ➶ 𝔣𝔦𝔬𝔯𝔦 𝔡𝔦 𝔩𝔞Ꮙ𝔞𝔫𝔡𝔞
Historia Corta⦃ Gömüyorum yüzümü boynuna, ∮ duyuyorum, ∮ lavanta ve ten karışıyor, ∮ çekiyorum içime, ∮ sarhoş oluyorum, ∮ iki yabancı ten barışıyor. ⦄ ༄ fiori di lavanda ➵ lavanta çiceği ᖫ 𝟘𝟠°𝟘𝟠°𝟙𝟠 ᖭ ☤𝒷𝑒𝓁𝓁𝒶𝓃𝒸𝑒☤