Katara i Ang wprowadzali się do domu i cały czas się kłócili bo Katara mówiła że kuchnie postawić tam gdzie Aang mówił żeby postawić ich pokój a Katara tak go nie polubiła że chciała rozwodu a Aang tak ją kochał że powiedział - Niech już tam będzie ta kuchnia.
A Katara powiedziała że i tak czy tak chce rozwodu a Ang powiedział- zrobię słodka dala ciebie wszystko tylko proszę nie idzmy do sądu i nie chciejmy rozwody a tak to zrobię dla ciebie wszystko. A Katara no to- zastanowię się.
Przyszedł do nich zuko i chciał rozmawiać z Angiem .
ang podszedł pod Zuko i powiedział cz pomoże
a on - stary ja kłóę się z katarą przez godzinę i co mamy zrobione nic mamy tylko zplanowane gdzie będzie kuchnia!!!!!!!!!!!! .
I poszedł sobie Zuko.
A potem przyszedł Sokka i Suki i spytali się czy pomogą a Aang no to- słuchaj my sami nie dajemy rady ale jak wy nam pomożecie i Zuko i Mai to wtedy my wam pomożemy a jak narazie w będziecie u nas spać.
I wszyscy się zgodzili oprócz Katary jak zwykle jej coś nie pasuje - ale dlaczego, spytał się Aang ?
- A może dlatego że nie zmieszczą się wszyscy w naszym domu.
-oj tam oj tam napewno zmieszczą się odparł Aang.
- No ja taka pewna nie jestem.
- Spokojnie.
- Nie spokojnie nie chce żeby ktoś spał w naszym domu.
- Ale oni nam pomogą a my potem im.
- ale wszyscy się nie zmieszczą!!!!
- Jak się nie zmieszczą to najwyżej wyszucimy Sokke.
- Ej jato słyszę!!!! krzykną Sokka!!!!!.
- A Suki powiedziała to jak ?
- A Katara powiedziała mam pomysł my z dziewczynami będziemy planować jak to ma wyglądać i będziemy gotować a wy będziecie parcować ok.
I wszyscy się zgodzili.
- A wiec dziewczęta do roboty.
**************************
czytajcie dalej to się już wtedy wszystkiego dowiecie