emilly creepypasta

33 4 0
                                    

opowiem creepypaste stworzoną przezemnie  

jestem Michael mam 15 lat. Mama z tatą wyjechali do pracy a ja zostałem sam w domu na 2 miesiące. Minął już miesiąc było lato 1999 r. Obudziłem się o 10.12 zjadłem śniadanie.  Po czynności poszedłem do łazienki wziąść prysznic. Gdy się umyłem usłyszałem pukanie do drzwi .Włożyłem na siebie koszulke i spodnie. wyszłem z łazięki i udałem się w strone drzwi. Otworżyłem je to był mój kolega Wiktor. W:słyszałeś o Emilly?* M:o kim?*  spytałem  się zdziwiony.W:no o tym duchu co zamordował małą Sare* M:co sare tą z sąsiedctwa* spytałem W:niestety tak słuchaj bo wczoraj wieczorem mała Sara poszła na plac zabaw od 10-15 lat nie używany który był naprzeciwko jej domu.  Sara bawiła się tam jej matka  patrzała na nia przez okno widziała ducha małej dziewczynki który podchodzi do jej córki łapie ją za gardło. matka szybko wybiegła z domu do Sary ale ducha juz nie było.tylko Sara która leżała martwa na ziemi. po przeczytaniu gazety o takim samym morderstwie.nazwała ducha Emily.   Chcesz iść zemną o 19  na plac zabaw na którym zgineła Sara. Może zobaczymy  Emilly co ty na to?*  M:oczywiście że tak*  tak poniewarz  ja uwielbiam zjawiska paranormalne. Następnego dnia o 19 poszliśmy tam długo nie musieliśmy czekać na Emilly.  bo dziewczynka pojawiła sie tóż prze nami. E:pobawicie się ze mną?*  W:umm nie* powiedział wiktor stanowczym głosem.E: oh to ja pobawie sie tobą* powiedziała po czym zblizyła się do Wiktora przystawiła nóż do gardła i jednym ruchem odcieła mu głowe stałem tam i patrzałem się sparaliżowany strachem. . E: a ty pobawisz się ze mną*  M:t-tak oszczędziła mnie. E:pokręcisz mnie na kruzeli?* powiedziała poczym zrobiła błagalną mine. M:oczywiście kochanie a powiedz to ty zabiłas sare?* E: tak ona się zemnie śmiała   nie wolno się śmiać zemnie ....  po chwili zabawy odwruciłem się a dziewczynki nie było.  wróciłem do domu szokowany weszłem do domu. spojrzałem na zegraek była 21:21. poniewarz mój dom jest na końcu miasta. Szperałem w rzeczach dziadka . Znalazłem tam ..........

 polsat reklama dokończę w następnym rozdziale 

creepypasty by jaWhere stories live. Discover now