07

534 98 19
                                    

*Yazdığım Metin bölümünden güzel geri dönüşler aldım. Bu yüzden artık elimden geldiğince bölümleri metin yazısıyla karıştıracağım~

Shuhua odasının kapısını o kadar hızlı açmıştı ki kapının az ilerisindeki yatak çarşafının ucu havaya doğru uçup yatağın üzerinde kalmıştı.
Kapısını yeniden kapatıp kapı arkasında asılı giysilerinin sırtını acıtacak olmasını önemsemeden kapıya yaslandı.

En son Miyeon ile konuşuyordu. Ona anlatmış ve sonra yemekle tehdit ederek söylememesini sağlamaya çalışmıştı. Sonra ise olan olmuş, Soojin onları fark ederek dışarı koridora çıkmıştı. İkisi de Soojin'e bir şeyler uydurup anlattıktan sonra Shuhua uykusu geldiğini söyleyip odasına yönelmişti.

Ama mutfağın önünden geçerken değişik bir şeyin buzdolabından bir şeyler aldığını görmüştü. Onun bir hayalet olabileceği düşüncesiyle tüyleri diken diken olarak odasına koşmuştu.

Ve sonuç olarak şuan odasında kapıya yaslanıyordu.

Derin bir nefes vererek gidip yatağının ucuna oturdu ve tek elini göğsünün üstüne koydu. Bu gece yaşadığı heyecan ona fazla gelmiş olmalıydı. Yatağına uzandı, nefesini düzene sokmaya çalıştı.

Aklına Soojin gelince yüzüne eşsiz derecede tatlı gülümsemesi konmuş, yataktan kalkarak eline telefonunu almıştı. Tam açacakken nedensizce içinde bir sarılma isteği uyanmış, elindeki telefona sıkı sıkı sarılmıştı.

Daha sonra ise telefondan ayrılıp kilit ekranını açtığında gördüğü karşısında yüzündeki mutluluk ifadesinin bir kısmını endişeye bıraktı.

susujin:
Miyeon ve Shuhua arasında bir şeyler var sanırım
Biraz şaşırmadım değil doğrusu
Ama yine de hoşuma gitmedi

İçinde bir korku oluşmuştu Shuhua'nın.
Birincisi Miyeon ile arasında bir şey olmadığını söylerse kimliği açığa çıkabilirdi.

Ve ikincisi, ki bunu düşünmek ona ağır geliyordu, Soojin bu tür ilişkilerden hoşlanmazsa? Yani bir kızın bir kızı sevmesinden hoşlanmıyorsa?

*Bir haftadır bölüm atmıyordum. Bekleyenlerden özür dilerim. Şimdi de bu bölümü attım ama pek içime sinmedi gibi. Yine de yb isteyen kişiler olmuştu. Bu bölümü onlara armağanı ediyorum. Hepiniz seviyorum~ Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin sakın╹◡╹)♡

 Hepiniz seviyorum~ Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin sakın(╹◡╹)♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
just a little help : shujin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin