*Lütfen sondaki açıklamayı okumadan geçmeyin.
Shuhua odasındaydı o gün. Tüm gün boyunca odasında kalarak dizi izlemişti. Başında kedili göz bandı, yanında biraz atıştırmadık bir şeyler.
Dizinin en heyecanlı dakikalarıydı. Ekrana tamamen odaklanmış bir şekilde bakıyor, gözlerini bile kırpmıyordu. Sonunda beklediği final yaklaşmış, dizidekiler korkunç bir yere girmişlerdi.
Bilgisayarını dizlerinin üzerine koyarak daha da yakınlaştırdı kendine. Tam bir yaratığın ekrana fırlamasıyla altında oluşan titreşim aynı anda gelmiş, Shuhua'nın iki kat yerinden zıplamasını saplamıştı.
Gözleri kocaman olduğu yerde bir öne bir geriye doğru sallanmaktan başka hiçbir tepki vermiyordu. Kalbi hala son derece hızlı attığı için elini kalbinin üzerine koyup sakinleşmeye çalıştı. Derin bir nefes verdi.
Onlar gerçek değildi, gerçekte öyle yaratıklar yoktu.
Altında tekrar bir titreme oluştuğunda gözleri tekrar büyümüştü. Yataktan yavaş bir şekilde kalkarken yorganına sarındı. Yorgan arasından üzerine oturduğu telefonu düşünce göz devirdi.
Telefonunu alıp açtığında arka arkaya gelen birçok Miyeon'dan mesajları görmüştü ilk. Miyeon o gece öğrendiklerinden sonra onu bir türlü rahat bırakmamış, Shuhua'yı sürekli şaka niyetli gıcık etmeye çalışmıştı.
Bildirim kutucuğunda onlara cevap vermeyerek geçerken aradaki Soojin'in mesajını görüp üzerine tıkladı.
susujin: Merhaba
berrymilk: Merhaba
susujin: İsmini değiştirmişsin
Sevdimberrymilk: Evet, sevmene sevindim.
susujin: Canım çok sıkıldı
Ayrıca kıyafet seçemiyorumberrymilk: Ben yardım ederim~
Yani burdansusujin: Neden yanıma gelerek yardım etmiyorsun
Öyle daha kolayberrymilk: Fotoğraflarını atacak mısın kıyafetlerin
Gideyim mi yoksa?susujin: Peki
*susujin size bir görüntü gönderdi.*
berrymilk: Hmm
Bence bugünkü sahne kıyafetin renkliydi ve saçların da kırmızı olduğundan renkli şeyler seni güzel gösteriyor
Aslında sen her şekilde güzel gözüküyorsunsusujin: O zaman renkliler diyorsun yani?
berrymilk: Dediğim gibi her şey sana yakışıyor
Bugün de mükemmeldin
Tanrım, en büyük fanın benim Soojinsusujin: Hmm
Biliyor musun, Shuhua da bugün aynı şeyi söylemişti.berrymilk: Aaaa, ne tesadüf
Demek ki bir düşmanım var artık kksusujin: Hmm bilmiyorum var mı?
Neyse
O sırada içeri Miyeon'ın dalmasıyla Shuhua üçüncü kez yerinden sıçradı."Unnie, yapma şöyle."
Gidip küçükçe Miyeon'ın koluna vurdu. Miyeon ise onun bu şirinliğine daha fazla dayanamayarak gülmeye başladı.
"Eee, ne istiyorsun?"
Miyeon söylenmişti.
"Benim için bana bir paket ramen yapar mısın?"
"Ya, kendin yapsana Unnie."
Dudak büzüp yatağına oturdu Shuhua.
"Hmmm sırrın..."
Shuhua bir anda yerinden fırlamış, güler yüzle aşağı inmişti.
Miyeon'da bunu fırsat bilerek Shuhua'nın bıraktığı yerden telefonunu aldı ve Soojin ile olan konuşmaya girip bir şeyler yazmaya başladı.
berrymilk: Hey baksana
Sanırım artık zamanı yaklaştı gibi geliyor
Yani sen beni merak ediyorsun.
O yüzden düşündüm ki
İki hafta sonra beni görmek için çatıya gelirsin.*Herkese merhaba. Geç gelen bölüm için üzgünüm. Bu hesabım sürekli donuyor, sizden gelen yorumları,mesajları bile doğru düzgün cevaplayamıyorum. O yüzden MinYeon ve diğer ship kitaplarımı diğer hesabım olan malkyone hesabında yazmayı planlıyorum. O hesabı takip edebilirsiniz. Bu kitaba da arada bu hesaba girerek bölüm atacağım. Sizi seviyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
just a little help : shujin
Storie brevi❝shuhua, soojin'e yardım etmek istiyordu. ❞ - ilk shujin ship kitabı - texting - 26.07.18 baeksline©