Kim Şahdamar Olmak İster?

313 29 10
                                    

Seyirciler gülerken  Ajdar'ın seyirileri güldü diye saksıya dikmesinden olacakları anlamalıydım.

Ertesi gün Ajdar'a birsürü film teklifi geldi.MEScezir'den Mümin Sissiniz Türkiye falan filan.Fakat Ajdar görmeden hepsini yaktım.Düşünsenize İMAN(DUMAN <3 DSADAS) düet teklifi etti.Adam utanmasa Müminem'den teklif alacak yakında.Hatta Türk repçiler diss atan şarkılar yayınlamaya başladı.Kısaca Ajdar bugün önce yalnız kızların vazgeçilmezi Esra Erol'la haccet benimle'de konuk,gece de Kim Şahdamar Olmak İster?'e katılcak.Düşünün adamlar Ajdar gelsin diye program adını değiştirdiler.Aslında o istekleri de yakardım ama MuzVision'u beni engelledi.Neyse takmıyorum demek isterdim ama bugün yarışmacı DEVLET BAHÇELİ!!!!!! Ne yapıcam acaba?Adam yüzünden mübarek Ramazan ayında ekmeğin üstünde halay çekmiş,imama çelme takmış,camiden tabut çalmış,cami demirinde barfix çekmiş,halifeye omuz atmış,Mekke yoluna mayın döşemiş gibi olmuştu.İşlerim yolunda gitmiyordu.Televizyondan şu an Esra Erol'u izliyordum.Ajdar saçmalarken herkes onu alkışlıyordu.

                                            Kim Şahdamar Olmak İster? başlayana kadar çok nokta.Hatta direk sorulara geçiyim.

 +Yunan sınırındaki illerden biri?

-KIRKlareli.

+Spartaküs'ün yapımcısı?

-KİRk Douglas.

+Çok ayaklı böcek?

-KIRKayak.

+Kırgız ülkesi?

-KIRGızistan.

+Açıl susam açıl ve Ali baba olan hikaye?

-KIRK Haramiler.

+Atatürk havaalanının olduğu İstanbul ilçesi?

-BaKIRKöy.

+İçinde asla ölmeyen bir adam olan Türk dizisi?

-KURTlar Vadisi.

+Metallica'nın gitaristi ve söz yazarı?

-KİRK Hammet.

Selam millet :DASSD Size bazı duyurularım var.Birincisi lütfen okumayı yüksek tutalım.İkincisi fikirlerinizi yorumla belli edin.Lütfen.Oy verin istiyosanız o farketmez.Ha bide artık bazen size sorular vericem ve yorumlarda lütfen cevap verin!Şimdi ilk soru:

Sonraki bölümde...

A)Devlet Bahçeli devam etsin    B)Yeni ünlü gelsin   C)Bir dahaki bölümde ünlü olmasın

İYİ GÜNLER DİLERİM VE MULTİMEDYAYA bAKIP BİRAZ GÜLÜN :SAAFSSAFASDSADS

        

İmanlı MuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin