Müminya vs Kafirezilya

667 52 11
                                    

-Ajdar artık sus içim daraldı vALLAHi

-O zaman ameliyat ol için açılır :ASDASDASDAdaSdA

Bu lafı duyunca bir lehavle çektim ve nafile namaz kıldım.Ajdar ve Hğ@ci abinin esprileri beni abdestsiz Kuran okumuş gibi hissettiriyordu.Bide başıma beşinci boyut sorunu çıkmıştı.Hğ@ci abi tabii ki içeri alınacaktı ama Ajdar?Tamam drama yaratmayalım o da içeri alınacak ama beşinci boyuta ne olacak?Nasıl yaşayacağız?Nasıl mümin olacağız?Dın dın dınnn.Devamı MEScezir'in yeni bölümünde.

Bir süre sonra beşinci boyuta girdik.Ajdar yüzünden uyuması zor oldu ama uyuduk Allah'a şükür.Beşinci boyut yolunda uçarken Ajdar boyut kapısından atlayamadım şarkısını söylemeye başladı.Hğ@ci abi de ona eşlik edince kulağıma zina yapmışlardı.

...

Doktorlar hacı abiye istihbarat verdi(İzin nasıl yazılıyo bilmiyom evet cahilim) Tam Ajdar'ı evine geri götürüyodum ki Nihat Hatipoğlu arkamdan koşarak geldi.Hadi mübarek maç başlıyo dedi.HassssBinallah! Unuttum maçı.Neyse hızlıca maça koştum.Ajdar arkamdaydı.Ama bir dakika.Defansımız hacı abi sakattı.Bunu söyleyince Ronaldo Ajdar'ı alalım dedi.Mecbur kabul ettik.Bende kaleciydim.Zemzem Kupasında Milli takımdaydım.Müminya.(Almanya :ADAD)Neyse maç başladı.Bizim takım Kafirezilya ile oynuyordu.Bizim takım leblebi gibi gol atıyordu.Hatta MESut Özil kardeşim asist yağdırıyordu.8 gol atınca aman tanrım didim.Bu arada Ajdar hala muz yiyordu.Sonra birden Kafirezilya atağa kalktı.Herkesi geçti Kafir Luiz.Sıra Ajdar'daydı.Artık gol yiyeceğimi biliyordum.Ama birden Luiz muza basıp yere düştü!Maç bitmişti ve biz kazanmıştık.Beni de Ajdar kurtarmıştı.Ajdar?AJdAARRRRRR!!!!

Mescezirrr!!! :DADSADASDASDAD

İmanlı MuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin