Chapter 192: "Engine" ❖ Tooru Oikawa

488 16 63
                                    

Karakter İfşaları


Önemsiz Şeyler


TOORU OİKAWA

Önemsiz Şeyler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Önemsiz Şeyler

❖ Oikawa'nın bir yeğeni olduğundan (yine Oikawa isminde) büyük olasılıkla bir abisi var. Yine de Furudate'nin, son zamanlarda onun bir ablası olduğuna dair ipuçları var.

❖ Boş zamanlarında yeğeni ve diğer çocuklara Lil Tykes Voleybol Sınıfı'nda da koçluk yapıyor. 

❖ Favori Yiyeceği: Süt ekmeği

❖ Güncel Kaygısı: Karasuno'nun menajeri Kiyoko ile konuşmaya çalıştığında, Kiyoko tarafından tamamen görmezden gelindi. (Ama o sadece utangaç olmalı ve kendisi bundan rahatsız olmuş değil, hatta biraz bile, asla - Oikawa kendisine söyledi.)

❖ Resmi İngiliz basınında Crunchyroll (anime) onun ismini 'Oikawa Toru' olarak, VIZ Media (manga) 'Tohru Oikawa' olarak yazmıştır.

❖ Oikawa'nın, o voleybola kafayı takmış olduğundan dolayı ondan ayrılan bir kız arkadaşı vardı.

❖ Oikawa'ya Hinata Shōyō tarafından "Büyük Kral"; İwaizumi tarafından "Assikawa", "Trashykawa" ve "Shittykawa" lakapları takıldı.

❖ Oikawa'nın sağ dizindeki beyaz dizlik aslında dizlik değil, dizine destek sağlayan bir şey.

❖ Haikyuu'nun ilk popülerlik anketinde Oikawa, 5,050 oyla 5. sırada yer aldı. İkincisinde, 7,410 oyla hala 5. sıradaydı.  

❖ Oikawa bir keresinde yeğenine, kendisi için eğilen Kageyama'nın fotoğrafını çektirtti böylece "Tobio'nun Oikawa-san'a minnettar olduğunun fotoğrafı!"na sahip olacaktı. Fakat Takeru (yeğeni) bundan memnun olmadı. Maalesef, Takeru'nun çektiği fotoğraf Oikawa'nın dehşeti kadar fazla bulanıktı.

❖ Aylık Voleybol'a göre Oikawa'nın favori sözü: "Eğer vuracaksan, o kırılıncaya kadar vur."

❖ Yengeç burcu.

❖ Oikawa'nın doğum gününün, 20 Temmuz, onunla aynı doğum gününe sahip olan ve aynı zamanda da "Büyük Kral" olarak anılan Büyük İskender'e bir gönderme olduğu düşünülmekte.

❖ Japonca altyazıda Hinata, Oikawa'ya "大王様" diye sesleniyor.

❖ İwaizumi ve Oikawa'nın ilk isimleri kombine edildiğinde (sırasıyla Hajime ve Tooru) "inatçı" veya "korkusuz": "一徹" anlamı oluşuyor.

❖ Seijou ekstrada İwaizumi ve Oikawa'nın farklı üniversitelere gidebileceği ima edilmesine rağmen üstü kapalı ifadeler yeteri kadar belirli değildir. Furudate henüz aynı okula gidip gitmeyeceklerini açıkça belirtmemiştir. 


Haikyuu!! Bilinmeyenleri ❖ WikiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin