Hlasy v jídelně byly příliš hlasité, a to Charlotte neuvěřitelně rušilo při opakování namáhavého rytmu. Rytmu, který jí utkvěl v hlavě, když šla ráno do školy a špičkama bot se dotýkala dlaždic, tak, aby ani jednou nešlápla na díru. Nyní však rytmus pomalu splýval s okolním ruchem a ona ho musela zachytit.
Byl až moc dobrý na to, co ji obvykle napadalo a ona se ho prostě nehodlala vzdát kvůli bzučícím spolužákům. Prstem levé ruky si přikryla ušní bubínek a snažila se klepat jazykem do patra, aby zachytila alespoň zbytky něčeho, co se jí konečně povedlo. Do zkušebny se dostane až za dvě vyučovací hodiny, a to na ni bylo moc dlouho.
Úmysly jí však překazila rána, kterou vzápětí ucítila na levé paži. Podívala se, kdo mohl za její vyrušení a nálada jí neuvěřitelně poklesla. Na zemi vedle ní se v záchvatu smíchu válela Charlottina noční můra v podobě Keithlyn Richardsové. Také se dá jinak popsat jako dlouhovlasé blonďaté dítě se zvýšenou hyperaktivitou.
Sice byla ve stejném ročníku jako Charlotte, ale i tak neodolala něčemu tak dětinskému jako bylo ježdění v kolečkovém křesle. Což mimochodem právě do Charlotte spolu s Keithlyn narazilo.
Odsunula ruku do bezpečné vzdálenosti a pak se jala prozkoumat situaci. Jedna bolavá ruka, spousta smějících se lidí včetně Richardsové, která se stále válela vedle ní na zemi v křeči smíchu a moc zvědavých očí, na což Charlotte nebyla zvyklá.
Snažila se nevnímat bolest v levé paži a rychle si pobalila své věci s úmyslem odtamtud co nejrychleji vypadnout, než-,,Keithlyn no to si ze mě děláš prdel?! To byl dokonalej strike!" Charlotte si povzdechla a nervózně si zkousla ret. Ovšem. Čí nápad tohle všechno mohl být? Mickey Jagger.
K davu lidí se drala středně vysoká dívčí postava s nakrátko ostříhanými vlasy černé barvy. V očích měla jiskřičky jako vždy, když vyváděla nějakou pitomost. A tohle byla jedna z nich. Jenže teď byla součástí její pitomosti i Charlotte.
Ta zvláštně chutnající káva ráno přece jenom věstila něco nepěkného. I když Charlotte musela uznat, že Mickey byla všechno, jen ne nepěkná.